“Ikke fantastisk”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 18. august 2018 fra mobile enheder

Vi havde fået et gavekort, Spotdeal, hvor en såkaldt 8 retters tastingmenu. I realiteten er det en 3 retters menu med 6 antipasti, en hovedret og en desserttallerken med 3 små desserter. Normalprisen på denne menu skulle være 430kr og købt via Spotdeal koster den det halve, 215kr. Tager man i sin bedømmelse hensyn til det, er det en udmærket middag, men min bedømmelse må tage udgangspunkt i den oprindelige pris, 430kr.
Der var ikke noget, der smagte dårligt, men der var heller ingen wauv-oplevelse. Ingen af retterne smagte rigtig af noget, det hele virkede lidt kønsløst.
Vinkortet starter ved 279kr for en husets vin, vi fik en sardinsk rødvin, som ikke var imponerende, men dog drikkelig. En karaffel vand stod på regningen til 30kr, hvilket er ok, hvis man ikke køber vin. Adspurgt forklarede tjeneren, at der var en fejl, at den var på regningen, så vi endte med ikke at betale for den. Betjeningen var ok, omend virkede lidt overfladisk.
Jeg har oploaded billeder af hele menuen, vi fik.

Dato for besøg: august 2018
Tak, PA-CPH

Anmeldt 27. juni 2018

Ok velsmagende.mad, men synes det er for dyrt i forhold til kvalitet og mængde. Fex 149 kr. for 5 stk ravioli med broccoli i!
Derudover var det et larmende lokale ikke mindst pga nogle spansk talende højtrøstede gæster med et skrigende et årigt barn, der overhovedet ikke tog hensyn til deres omgivelser. Det kunne personalet godt have påtalt. Også en del larm fra personalet med service og bestik. Gennemsnitlig betjening, der var ret svær at forstå.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, 797charlotte
Anmeldt 26. juni 2018 fra mobile enheder

Her får man en bid af Italien.
Maden er god og betjeningen lige så.
Det er et lille sted og denne fredag aften var der dækket op til et større selskab.
Vi var fire og startede med en Aperol, som var virkelig velsmagende.
Vi fik forret, hovedret og dessert og det var alt sammen meget lækkert.
Kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Pkoch
Anmeldt 24. april 2018

Vi havde booket i forbindelse med Copenhagen Dining Week, og derfor var menuen forudbestemt. Maden var veltillavet med rigtig god smag. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, KirstenHy
Anmeldt 13. april 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte restauranten i går - en dejlig overraskelse.

Vi blev taget godt imod og følte os meget velkomne.

Maden blev serveret ganske hurtig - vi havde valgt 8 retters menuen - så vi startede med antipastaerne lækre og delikate.

Hovedretten det lækreste møre - kalvemørbrad tror jeg med små lækre kartofler og broccoli - alt blev serveret i en hyggelig atmosfære og delikate portioner!

Desserten bestod af hhv italiensk vanilleis, creme bruellet og tiramisu -alle 3 serveret i små ramekiner lækkert og lige tilpas, deres lækre cappochino kan anbefales.

Vi glæder os over at vi tilfældigt fandt stedet og glæder os allerede til at komme igen.

Dato for besøg: april 2018
Tak, ToveWitt

Rejsende, der kiggede på Famosi e Golosi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Famosi e Golosi? Fortæl om dine oplevelser!