“Hyggelig restaurant.”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 26. juni 2018 fra mobile enheder

Her får man en bid af Italien.
Maden er god og betjeningen lige så.
Det er et lille sted og denne fredag aften var der dækket op til et større selskab.
Vi var fire og startede med en Aperol, som var virkelig velsmagende.
Vi fik forret, hovedret og dessert og det var alt sammen meget lækkert.
Kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Pkoch

Anmeldt 24. april 2018

Vi havde booket i forbindelse med Copenhagen Dining Week, og derfor var menuen forudbestemt. Maden var veltillavet med rigtig god smag. Kommer gerne igen.

Tak, KirstenHy
Anmeldt 13. april 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte restauranten i går - en dejlig overraskelse.

Vi blev taget godt imod og følte os meget velkomne.

Maden blev serveret ganske hurtig - vi havde valgt 8 retters menuen - så vi startede med antipastaerne lækre og delikate.

Hovedretten det lækreste møre - kalvemørbrad tror jeg med små lækre kartofler og broccoli - alt blev serveret i en hyggelig atmosfære og delikate portioner!

Desserten bestod af hhv italiensk vanilleis, creme bruellet og tiramisu -alle 3 serveret i små ramekiner lækkert og lige tilpas, deres lækre cappochino kan anbefales.

Vi glæder os over at vi tilfældigt fandt stedet og glæder os allerede til at komme igen.

Dato for besøg: april 2018
Tak, ToveWitt
Anmeldt 6. marts 2018

Besøgte restauranten en hverdagsaften sammen med noget familie, som jeg havde hjulpet med hans PC. Blev venligt modtaget i en hyggelig indrettet restaurant.
Fin en fin appetitvækker inden maden, som var meget velsmagende og veltillavet.

Tak, ybs76
Anmeldt 19. februar 2018 fra mobile enheder

Vi var der i forbindelse med CPH dinning week , derfor fast menu - og fuldt hus
Menuen var dejlig og velsmagende , og rigelig. Nå nej måske ikke tiramisuen der smagte af mer :-)
Vi valgte en dejlig flaske rødvin fra vinkortet
Betjening var sød og venlig - så alt i dejlig oplevelse og vi kommer gerne tilbage og ser hvad der normalt er på kortet !

Tak, TorbenS_12

Rejsende, der kiggede på Famosi e Golosi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Famosi e Golosi? Fortæl om dine oplevelser!