“lækker mad og god betjening”
Anmeldelse af Famosi e Golosi

Famosi e Golosi
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 24. april 2018

Vi havde booket i forbindelse med Copenhagen Dining Week, og derfor var menuen forudbestemt. Maden var veltillavet med rigtig god smag. Kommer gerne igen.

Tak, KirstenHy

Anmeldt 13. april 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte restauranten i går - en dejlig overraskelse.

Vi blev taget godt imod og følte os meget velkomne.

Maden blev serveret ganske hurtig - vi havde valgt 8 retters menuen - så vi startede med antipastaerne lækre og delikate.

Hovedretten det lækreste møre - kalvemørbrad tror jeg med små lækre kartofler og broccoli - alt blev serveret i en hyggelig atmosfære og delikate portioner!

Desserten bestod af hhv italiensk vanilleis, creme bruellet og tiramisu -alle 3 serveret i små ramekiner lækkert og lige tilpas, deres lækre cappochino kan anbefales.

Vi glæder os over at vi tilfældigt fandt stedet og glæder os allerede til at komme igen.

Dato for besøg: april 2018
Tak, ToveWitt
Anmeldt 6. marts 2018

Besøgte restauranten en hverdagsaften sammen med noget familie, som jeg havde hjulpet med hans PC. Blev venligt modtaget i en hyggelig indrettet restaurant.
Fin en fin appetitvækker inden maden, som var meget velsmagende og veltillavet.

Tak, ybs76
Anmeldt 19. februar 2018 fra mobile enheder

Vi var der i forbindelse med CPH dinning week , derfor fast menu - og fuldt hus
Menuen var dejlig og velsmagende , og rigelig. Nå nej måske ikke tiramisuen der smagte af mer :-)
Vi valgte en dejlig flaske rødvin fra vinkortet
Betjening var sød og venlig - så alt i dejlig oplevelse og vi kommer gerne tilbage og ser hvad der normalt er på kortet !

Tak, TorbenS_12
Anmeldt 13. februar 2018

Vi besøgte restauranten i forbindelse med Copenhagen Dining Week, hvor vi i forhold til prisen på kr 215 pr pers, fik en udsøgt 3 retters menu. Først en dejlig pastaret - tilmed ret mættende - herefter dejligt mørt oksefilet - dog med lidt enkelt og sparsomt tilbehør og til sidst en meget velsmagende tiramisu.
Hertil valgte vi huset rødvin, som ligeledes var rigtig dejlig.
Betjeningen var fint.

Tak, geg2

Rejsende, der kiggede på Famosi e Golosi, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Famosi e Golosi? Fortæl om dine oplevelser!