“Overraskende god frokost!!”

Bertels Kager
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 7. august 2021

Fik frokost på Bertels Frb - en mad med laks og en med kyllingesalat. Smagte virkelig lækkert - og flot præsenteret! Det er vist nyt, at der serveres frokost & brunch, men det fungerede og smagte super godt!!

Tak, ANzit

Anmeldt 4. juni 2021

Det er den bedste omgang Cheese cake jeg har smagt. Kan klart anbefales! det kalder jeg kvalitetskage.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, C8926ISyasink
Anmeldt 2. juni 2021 fra mobile enheder

Fantastisk service og en virkelig dejlig kage oplevelse - kan varmt anbefales specielt gulerods cheesecake - den var virkelig lækker specielt den der frosting

Dato for besøg: maj 2021
Tak, S5426FIsabrinal
Anmeldt 31. maj 2021

har i dag været på Bertel for føste gang i kompagnistræde og jeg fik den bedste cheesecake, jeg fik banan carmel.... mit nye ynglingsted:-)

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 576karinah
Anmeldt 7. marts 2021 fra mobile enheder

Øv øv øv....
Super tør kage og det går egentligt for alle 3 slags vi købte, som jo selvfølgelig også alle bestod af den samme ligegyldige base og bund. Ostemassen var overtilberedt, grynet og smagte af den havde ligget i disken siden starten af ugen, bunden blød og "pulvret" Min søster og svoger sendte mig i denne retning, men det bliver hævnet. Dårlig oplevelse! Kommer aldrig tilbage

Dato for besøg: marts 2021
Tak, biggie_andersen

Rejsende, der kiggede på Bertels Kager, kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Bertels Kager? Fortæl om dine oplevelser!