“Slap og ligeglad”

Køkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Ligeglad betjening, der ikke rigtig gad tørre et meget beskidt bord af, og gav andre skylden for at der var beskidt. Nå!?
Burger var bestilt med rød bøf. Men den var rå - altså helt rå.
Pomfritter var helt uden salt og der var ikke noget salt på bordet.
Salat var latterlig.
Vi gider ikke Halifax mere. Der er så mange alternativer.
Ærgerligt.

1  Tak, clausnymark

Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Gode burgere, samt venlig og hurtig betjening. Stort udvalg af burgere, tilbehør og dip. Prisen er dog i den dyre ende ift. lignende burgerrestauranter.

Tak, marcusmelau321
Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Halifax tilbyder burgere i mange varianter. Lige fra den syndige man har behov for når man har tømmermænd til den sunde variant i form af en super lækker og delikat burger bowl med masser af salat.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, marielouisemangor
Anmeldt 14. februar 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med go atmosfære og go stemning. Gode og saftige burgere med sprøde fritter, drinks og Halifax håndbajer

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 452kasperj
Anmeldt 13. oktober 2019

Vi sad udenfor. Hyggeligt. Jeg fik burder uden bolle, hvilket jeg faktisk var rigtigt glad for. Og jeg synes faktisk at der er ganske innovativt. Betjeningen sød, opmærksom og kvik. Halifax er stadig en sikker løsning, hvis du vil hav ekvalitets-burder, med eller uden bolle

Dato for besøg: august 2019
Tak, AndersMonrad

Rejsende, der kiggede på Halifax Frederiksberg, kiggede også på

Frederiksberg, København

Frederiksberg, København

Har du været i Halifax Frederiksberg? Fortæl om dine oplevelser!