“God mad til en ok pris”
Anmeldelse af Halifax Frederiksberg

Halifax Frederiksberg
Køkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 8. september 2017

Gode burgere og fritter, i hyggelige omgivelser. Jeg har ikke haft en dårlig oplevelse der. Dog synes jeg at "tilbehøret" er lidt for dyrt såfremt man ønsker lidt bacon eller et æg på.

Tak, Debbie L

Anmeldt 6. september 2017

Der skulle kun et enkelt besøg til, før min foodie-veninde var totalt solgt. Vi endte derfor med at spise på Halifax Frb. to gange på en weekend. Der er ikke så meget mere at sige - tag derhen og bliv tyk og glad ;)

Tak, Marie Elisabeth D
Anmeldt 21. juli 2017 fra mobile enheder

Ok burgers i hyggelige lokaler med mulighed for at sidde ude. Huskede det som bedre. Dyrt i forhold til hvad man får.

Tak, AHE012
Anmeldt 8. juli 2017

Halifax laver gode burgere, men så heller ikke mere. Tilbehøret var for salt og servering lidt for tilfældig og burgerbar-agtig. Lang vej til 'rigtig restaurant' men burgerne smager godt

Tak, Karsten V
Anmeldt 28. juni 2017 fra mobile enheder

Det er et ganske fint sted, maden er super! Burger og pommes, det er lidt det de har et byde på.
Deres priser er rimelige, standard cafe-priser, og så har de nogle gode frokosttilbud.
Man skal nok blive mæt.
Jeg kommer gerne igen, det er så fint, hvis man lige skal ud og spise frokost med vennerne :)

Tak, BulleMin

Rejsende, der kiggede på Halifax Frederiksberg, kiggede også på

Frederiksberg, København

Frederiksberg, København

Har du været i Halifax Frederiksberg? Fortæl om dine oplevelser!