“Føj”

Køkkener: Thai
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 27. januar 2020

Bestiller kildevand og får en kande vand med sorte ting i og 2 beskidte glas. Retterne får vi allerede efter 5min, hvilket betyder det ikke er frisklavet. Risene var overstegte og kødet lignede noget der var tøet op og smagte af pap. Sovsen i panang karryen var grumset og retterne så i det hele taget ikke indbydende ud. Ligeud sagt dårligste thai mad vi har prøvet.

Tak, Foodlovers444

Anmeldt 12. december 2019

Tag ikke fejl af en lille hjørne restaurant,- halvt nede i kælderen lige ved Metro Frederiksberg..!- De har tilberedt retterne top dejligt,- og det er rigelige velsmagende portioner ! Lokalet giver sig ikke ud for mere end det er,- men det er hyggeligt nok og man kan tale sammen uden at tænke over at der sidder andre gæster..udover at der ovenikøbet er take away afhentning..(Toilettet er i orden)..Ja, og tjeneren er venlig og precis...Thai maden spillede en appetitlig hovedrolle jeg gerne vil opleve smagen af igen...!

Dato for besøg: december 2019
Tak, janhertz
Anmeldt 4. oktober 2019

Jeg bestilte stegte ris med store rejer til takeaway - og fik en ualmindelig kedelig og smagløs ret med 5-6 rejer, et par triste tomatbåde, et par skiver lime og en anelse forårsløg hakket i store stykker. Retten var tydeligvis bikset sammen på et øjeblik og absolut ikke de 108 kr værd, som vi betalte. Når man tænker på hvor mange fantastiske thailandske restauranter, der findes i København - er det svært at forstå, hvordan Jasmin Corner kan overleve. Men det skyldes måske udelukkende, at lokationen er virkelig god?

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Lars J
Anmeldt 19. februar 2018 fra mobile enheder

Vi holdt en lille venne frokost 14 per. Og havde efter aftale restauranten for os selv. Vi havde forud bestilt menuen og alt var klar da vi ankom, fik suppen serveret ved bordet og ellers resten af de meget lækre autentiske thai retter som buffet, vi kan varmt anbefale stedet både som spisested for 2 men også til et lille selskab.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, chrisbkkl
Anmeldt 6. november 2017

I en kælder ved metro stationen på Frederiksberg finder man Jasmins Corner. Der sælges nok mere ud af huset end der severes i selve restaurenten. Maden er thai. hvilket man skal læse for at erfare. . Betjeningen var ganske udmærket, mens maden manglede saft og kraft.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Eigil S

Rejsende, der kiggede på Jasmin Corner, kiggede også på

Frederiksberg, København

Frederiksberg, København

Har du været i Jasmin Corner? Fortæl om dine oplevelser!