Anmeldt d. 23. december 2019 fra mobile enheder

Et dejligt hyggeligt hotel som man har lyst at vende tilbage til igen og igen. Hotellet ligger i en tilpas afstand for byen og der er mange gode spisesteder i nærområdet. Parkeringen er perfekt i gården, hvor der er låst om natten.
Hyggelig gårdhave især om sommeren men vinteren kan også nydes under varmelamperne.

Dato for ophold: december 2019
Tak, jenskI8285EB
AvenueHotelCPH, Lobby & Bar Manager hos Avenue Hotel Copenhagen by Brochner Hotels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. december 2019

Kære jenskI8285EB

Manga tak for den fine anmeldelse!
Vi er rigtig glade for at i have et fantastisk ophold på Avenue Hotel og at vi imødekom jeres forventninger.

Vores gårdhave er et virkelig hyggelig område, som mange benytter sig af. Den bliver især brugt om sommeren, hvor vi her har mange som nyder vores winehour udenfor i solen.

Endnu en gang mange tak for de fine ord. Vi glæder os ihvertfald til at se dig igen meget snart.

Rigtig godt nytår!

Ismail

Anmeldt d. 4. juli 2019 fra mobile enheder

Vi havde et ophold på dette hyggelige hotel med en dejlig atmosfære.
Hotellet er gammelt, og nogen ejere ville måske renovere det. Jeg kan godt lide det.
Jeg kan til gengæld ikke lide prisen på morgenmaden og parkeringen. 199,00 for morgenmad og 260,00 kr for et døgns parkering. Tænk lige den igennem en gang mere

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 102pallek
AvenueHotelCPH, Lobby & Bar Manager hos Avenue Hotel Copenhagen by Brochner Hotels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2019

Kære 102pallek

Tak for din besked og interesse for Brøchner Hotels.

Vi er rigtig glad for at du nyd dit ophold hos os og at vi var med til at gøre din oplevelse god. Hotellet vil i fremtiden undergå en renovering, som vil give hotellet et opdateret og nyt look.

Vi er ked at du syntes at priserne er for høje både for parkering og morgenmad. Men håber at du på trods af dette, stadig nød vores økologiske morgenmad.

Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt d. 17. januar 2019 fra mobile enheder

198 kr for morgenmad, der ikke adskiller sig fra en almindelig hotel-morgenmad, må være den dyreste morgenmad jeg nogensinde har fået. Og desværre var det ikke engang særligt godt.

Servicen fejler ikke noget.

Bygningen er af ældre dato, hvilket ses på vinduer, badeværelse og trappeopgang. Der er meget lydt på hotellet, og skal man have ro før 22.30 så bed om et værelse der ligger langt væk fra gårdhavens ufatteligt irriterende loungemusik

Dato for ophold: januar 2019
Tak, pert394
AvenueHotelCPH, Service Manager hos Avenue Hotel Copenhagen by Brochner Hotels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2019

Kære Pert394

Tak for din anmeldelse af Avenue Hotel.

Vi er ked af høre, at du har synes vores morgenmad har været for dyrt – da vi servere økologisk morgenmadsbuffet.

Og vi beklager den sene svar.

Du må ha' en vidunderlig dag.

Zekiye Savran
Service Manager

Anmeldt d. 29. december 2018 fra mobile enheder

Dejligt centralt beliggende hotel med den hyggeligste gårdhave til når vejret og temperaturerne er gode. Værelset jeg boede vi var ikke stort, men passende til prisen. Morgenbuffeten var dejlig og stort udvalg.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, K4159EWmichaelj
AvenueHotelCPH, Service Manager hos Avenue Hotel Copenhagen by Brochner Hotels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2019

Kære Michael J,

Tusind tak for din fine anmeldelse - vi sætter pris på det!

Vi håber at du har nydt dit ophold - og vi er rigtig glade for at du kunne lide vores morgenbuffet.

Vi håber på at byde dig velkommen igen på Avenue Hotel.

Du må ha' en vidunderlig dag.

Zekiye Savran
Service Manager

Anmeldt d. 22. september 2018 fra mobile enheder

Jeg havde 3 overnatning og det var bare super godt. Højt service niveau fra starten og med rigtig søde piger generelt i receptionen, der er smilende og venlige.
Fint hyggeligt værelse pænt og rent.
Rigtig god og hyggelig atmosfære med super launch område både ind og især ude i gården, med pejs, sofaer og træer.
Også er der Wine hour fra kl 17-18 med gratis vin, virkeligt noget der er med til at skabe den gode atmosfære.
Hotellet ligger super godt og meget tæt på søerne, som er perfekt til en løbetur.
Kan kun anbefale Avenue Hotel.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Dan B
Pardis K, Chef  hos Avenue Hotel Copenhagen by Brochner Hotels, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. september 2018

Kære Dan B,

Tusinde tak for din anmeldelse og fordi du valgte at bo hos os på Avenue Hotel.
Sikke nogle dejlige ord fra dig, det gør mig utrolig glad at du nød dit ophold hos os.

Håber vi kan byde dig velkommen en anden god gang.

De bedste Hilsner
Pardis Kaskin