Avenue Hotel Copenhagen
  • Gratis internet
249 $
211 $
  • Bar/lounge
Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
163 $
234 $
163 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 24 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 24 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 214 $ pr. overnatning.

139 $
  • Bar/lounge
Besparelsesbesked! 19 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 19 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 171 $ pr. overnatning.

Hotel Loeven(København)
109 $
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 133 $ pr. overnatning.

Hotel Touche(København)
115 $
Anmeldt for 27. juli 2016

Hotellet lå meget centralt placeret, med gå-afstand til mange seværdigheder/metro m.m.
Dejlig terrasse. Morgenmaden var meget lækker med et stort udvalg af økologiske produkter. Personalet var meget venligt og professionelt.

Overnattede: juli 2016, rejste med venner
Tak, 972susannep
Lene L, Receptionist hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2016

Tak for din feedback!
Vi er glade for at du nød dit ophold.

Anmeldt for 12. juni 2016

Dejligt centralt beliggende hotel. Smagfulde værelser. Parkering i gården. Gåafstand til City. Prøvet adskillige hoteller i København og vil klart vælge dette hotel igen. Venligt personale. Mange gode restauranter i nabolag.

Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, kthols_839659
Lene L, receptionist hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2016

Mange tak for din anmeldelse!
Vi er glade for at du nød dit ophold.

Anmeldt for 13. maj 2016

Fantastisk sød og venlig betjening. fint værelse. Dejlig gårdhave, hvor der kl. 17 blev serveret et glas vin uden beregning. Ligger tæt ved alting. Servicen var helt i top. Ingenting at klage over. Kommer gerne igen.

• Overnattede: maj 2016, rejste alene
Tak, Elida7120
Lene L, Front Office hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. maj 2016

Tusind tak for din fine anmeldelse! Vi er virkelig glade for at høre, de ting, du skriver. :-) Kom endelig igen! Bedste hilsner, Louise /Front Office

Anmeldt for 10. maj 2016

Venligt og hjælpsomt personale. Meget centralt beliggende. Rummeligt, pæne og rene værelser. Forum ligger nærmest i baghaven. Gode parkerings faciliteter. Lækker morgen buffet, med stort varieret indhold. Kan varmt anbefales.

Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, maikej2016

Mange tak for din anmeldelse!
Vi er rigtig glade for at du nød dit ophold. Kom endelig igen!

Anmeldt for 14. marts 2016 fra mobile enheder

En skønt nyrenoveret hotel i et skønt kvartér.
Hotellet er hyggeligt og med meget venligt og imødekommende personale. Ligger tæt på både centrum, men også Søerne og det spændende Nørrebro .

Kan klart anbefales til både familie og forretning.

Overnattede: marts 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jan L
Lene L, Front Office hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. marts 2016

Tusind tak for din fine anmeldelse af Avenue Hotel! Det betyder rigtig meget for os. Vi er glade for at høre, at I havde et godt ophold her, og vi takker mange gange for den god anbefaling :-) Vi håber, at vi får chancen for at byde jer velkommen igen! De bedste hilsner, Louise /Front Office