“Hyggeligt som altid”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Avenue Hotel Copenhagen
Vurderet som nr. 1 ud af 6 hoteller i Frederiksberg
Anmeldt 5. december 2016 fra mobile enheder

Endnu en overnatning på dette lille hyggelige hotel med et super serviceminded personale. Her bliver der altid hygget om én. Nu bor jeg ofte kun en nat, men eftersom som man ikke kan spise frokost og middag på hotellet, mangler der en minibar.
Vi ses igen næste gang jeg kommer til København.

Overnattede: December 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Charlotte S
Louise F, Front Office hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. december 2016

Kære Charlotte,
Tak for din søde anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du stadig holder af at komme her, og vi glæder os til at byde dig velkommen igen.
Bedste hilsner,
Louise /Receptionen

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Avenue Hotel Copenhagen
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 27. juli 2016

Hotellet lå meget centralt placeret, med gå-afstand til mange seværdigheder/metro m.m.
Dejlig terrasse. Morgenmaden var meget lækker med et stort udvalg af økologiske produkter. Personalet var meget venligt og professionelt.

Overnattede: Juli 2016, rejste med venner
Tak, 972susannep
Lene L, Receptionist hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2016

Tak for din feedback!
Vi er glade for at du nød dit ophold.

Anmeldt 12. juni 2016

Dejligt centralt beliggende hotel. Smagfulde værelser. Parkering i gården. Gåafstand til City. Prøvet adskillige hoteller i København og vil klart vælge dette hotel igen. Venligt personale. Mange gode restauranter i nabolag.

Overnattede: Juni 2016, rejste som par
Tak, kthols_839659
Lene L, receptionist hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2016

Mange tak for din anmeldelse!
Vi er glade for at du nød dit ophold.

Anmeldt 13. maj 2016

Fantastisk sød og venlig betjening. fint værelse. Dejlig gårdhave, hvor der kl. 17 blev serveret et glas vin uden beregning. Ligger tæt ved alting. Servicen var helt i top. Ingenting at klage over. Kommer gerne igen.

• Overnattede: Maj 2016, rejste alene
Tak, Elida7120
Lene L, Front Office hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. maj 2016

Tusind tak for din fine anmeldelse! Vi er virkelig glade for at høre, de ting, du skriver. :-) Kom endelig igen! Bedste hilsner, Louise /Front Office

Anmeldt 10. maj 2016

Venligt og hjælpsomt personale. Meget centralt beliggende. Rummeligt, pæne og rene værelser. Forum ligger nærmest i baghaven. Gode parkerings faciliteter. Lækker morgen buffet, med stort varieret indhold. Kan varmt anbefales.

Overnattede: April 2016, rejste som par
Tak, maikej2016

Mange tak for din anmeldelse!
Vi er rigtig glade for at du nød dit ophold. Kom endelig igen!

Mvh Avenue Hotel

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Frederiksberg
Ibsens Hotel
Hotel Alexandra
Nr. 10 af 118 i København
1.310 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Avenue Hotel Copenhagen? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Avenue Hotel Copenhagen

Adresse: Åboulevard 29, Frederiksberg, København 1960, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Frederiksberg > Frederiksberg
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Suiter
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 6 hoteller i Frederiksberg
Prisområde: 839 kr.-2.505 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Avenue Hotel Copenhagen 3*
Antal værelser: 68
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Avenue Hotel Copenhagen. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?