Avenue Hotel Copenhagen
  • Gratis internet
248 $
211 $
  • Bar/lounge
Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
124 $
Hotels.com
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 140 $ pr. overnatning.

139 $
171 $
162 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 19 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 19 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 199 $ pr. overnatning.

127 $
  • Bar/lounge
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 151 $ pr. overnatning.

Hotel Loeven(København)
109 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 126 $ pr. overnatning.

Hotel Touche(København)
115 $
Anmeldt for 12. juni 2016

Dejligt centralt beliggende hotel. Smagfulde værelser. Parkering i gården. Gåafstand til City. Prøvet adskillige hoteller i København og vil klart vælge dette hotel igen. Venligt personale. Mange gode restauranter i nabolag.

Overnattede: juni 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, kthols_839659
Lene L, receptionist hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2016

Mange tak for din anmeldelse!
Vi er glade for at du nød dit ophold.

Mvh Avenue Hotel

Anmeldt for 13. maj 2016

Fantastisk sød og venlig betjening. fint værelse. Dejlig gårdhave, hvor der kl. 17 blev serveret et glas vin uden beregning. Ligger tæt ved alting. Servicen var helt i top. Ingenting at klage over. Kommer gerne igen.

• Overnattede: maj 2016, rejste alene
Tak, Elida7120
Lene L, Front Office hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. maj 2016

Tusind tak for din fine anmeldelse! Vi er virkelig glade for at høre, de ting, du skriver. :-) Kom endelig igen! Bedste hilsner, Louise /Front Office

Anmeldt for 10. maj 2016

Venligt og hjælpsomt personale. Meget centralt beliggende. Rummeligt, pæne og rene værelser. Forum ligger nærmest i baghaven. Gode parkerings faciliteter. Lækker morgen buffet, med stort varieret indhold. Kan varmt anbefales.

Overnattede: april 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, maikej2016
Lene L, Receptionist hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. august 2016

Mange tak for din anmeldelse!
Vi er rigtig glade for at du nød dit ophold. Kom endelig igen!

Mvh Avenue Hotel

Anmeldt for 14. marts 2016 fra mobile enheder

En skønt nyrenoveret hotel i et skønt kvartér.
Hotellet er hyggeligt og med meget venligt og imødekommende personale. Ligger tæt på både centrum, men også Søerne og det spændende Nørrebro .

Kan klart anbefales til både familie og forretning.

Overnattede: marts 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jan L
Lene L, Front Office hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. marts 2016

Tusind tak for din fine anmeldelse af Avenue Hotel! Det betyder rigtig meget for os. Vi er glade for at høre, at I havde et godt ophold her, og vi takker mange gange for den god anbefaling :-) Vi håber, at vi får chancen for at byde jer velkommen igen! De bedste hilsner, Louise /Front Office

Anmeldt for 12. februar 2016

for at Avenue Hotel kan få en topvurdering. På den positive side tæller den gennemførte klassiske stil, særdeles gode priser, fin morgenbuffet og gode parkeringsmuligheder. På den negative side tæller defekte strømstik på værelset og manglen på andre stik, defekt fjernbetjening, sorte/mugne fuger i badet og trafikstøj fra gaden (særligt fra de lavere etager).

Sammenholdt kvalitet og pris, er hotellet bestemt anbefalelsesværdigt.

• Overnattede: februar 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, P21T