Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Dejligt hotel” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Avenue Hotel Copenhagen

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 3 websteder mere!
Avenue Hotel Copenhagen
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Frederiksberg
Holstebro, Denmark
“Dejligt hotel”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 27 juli 2016

Hotellet lå meget centralt placeret, med gå-afstand til mange seværdigheder/metro m.m.
Dejlig terrasse. Morgenmaden var meget lækker med et stort udvalg af økologiske produkter. Personalet var meget venligt og professionelt.

Overnattede Juli 2016, rejste med venner

Tak, 972susannep
Lene L, Receptionist hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelse, 31 august 2016
Tak for din feedback!
Vi er glade for at du nød dit ophold.

Skriv en anmeldelse

1.036 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (4)
Dato | Vurdering
  • Alle seneste danske
Dansk først
Viborg, Denmark
5 ud af 5 bobler Anmeldt 12 juni 2016

Dejligt centralt beliggende hotel. Smagfulde værelser. Parkering i gården. Gåafstand til City. Prøvet adskillige hoteller i København og vil klart vælge dette hotel igen. Venligt personale. Mange gode restauranter i nabolag.

Overnattede Juni 2016, rejste som et par

Tak, kthols_839659
Lene L, receptionist hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelse, 31 august 2016
Mange tak for din anmeldelse!
Vi er glade for at du nød dit ophold.

Vejle, Danmark
2 anmeldelser
5 ud af 5 bobler Anmeldt 13 maj 2016

Fantastisk sød og venlig betjening. fint værelse. Dejlig gårdhave, hvor der kl. 17 blev serveret et glas vin uden beregning. Ligger tæt ved alting. Servicen var helt i top. Ingenting at klage over. Kommer gerne igen.

• Overnattede Maj 2016, rejste alene
      Sted
      Værelser
      Service
Tak, Elida7120
Lene L, Front Office hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelse, 15 maj 2016
Tusind tak for din fine anmeldelse! Vi er virkelig glade for at høre, de ting, du skriver. :-) Kom endelig igen! Bedste hilsner, Louise /Front Office
H��9P
4 ud af 5 bobler Anmeldt 10 maj 2016

Venligt og hjælpsomt personale. Meget centralt beliggende. Rummeligt, pæne og rene værelser. Forum ligger nærmest i baghaven. Gode parkerings faciliteter. Lækker morgen buffet, med stort varieret indhold. Kan varmt anbefales.

Overnattede April 2016, rejste som et par

Tak, maikej2016
Mange tak for din anmeldelse!
Vi er rigtig glade for at du nød dit ophold. Kom endelig igen!

Bidrager på niveau
13 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 14 marts 2016 fra mobile enheder

En skønt nyrenoveret hotel i et skønt kvartér.
Hotellet er hyggeligt og med meget venligt og imødekommende personale. Ligger tæt på både centrum, men også Søerne og det spændende Nørrebro .

Kan klart anbefales til både familie og forretning.

Overnattede Marts 2016, rejste på forretning
Tak, Jan L
Lene L, Front Office hos Avenue Hotel Copenhagen, svarede på denne anmeldelse, 16 marts 2016
Tusind tak for din fine anmeldelse af Avenue Hotel! Det betyder rigtig meget for os. Vi er glade for at høre, at I havde et godt ophold her, og vi takker mange gange for den god anbefaling :-) Vi håber, at vi får chancen for at byde jer velkommen igen! De bedste hilsner, Louise /Front Office
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Frederiksberg
Det indre Vesterbro
Andersen Boutique Hotel
Nr. 5 af 117 i København
4.5 ud af 5 bobler 2.080 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Avenue Hotel Copenhagen? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Avenue Hotel Copenhagen

Ejendom: Avenue Hotel Copenhagen
Adresse: Åboulevard 29, Frederiksberg, København 1960, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Frederiksberg > Frederiksberg
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Suiter
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 7 hoteller i Frederiksberg
Prisklasse (pr. overnatning): 788 kr.-2.393 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Avenue Hotel Copenhagen 3*
Antal værelser: 68
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Priceline og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Avenue Hotel Copenhagen. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?