Åben i dag: 10.00 - 16.00

København Card
828 anmeldelser
fra 68,41 $
fra 36,22 $

Fin zoologisk have med mange forskellige dyr og nemt at komme rundt trods Corona. Ærgeligt at pandaerne lige skulle holde siesta da vi var der,

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Carsten P
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

København ZOO kan varmt anbefales til folk i alle aldre. Vi stod ikke i nogen lang billetkøb, og fik stor glæde af den store dyrediversitet der var i parken. Maden blev nydt og var en kulinarisk god oplevelse.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, evapJ5326KJ
Anmeldt d. 6. marts 2020

Da vi har årskort er det noget nemmere at følge dyrenes udvikling, sjovt at se de små vokser op, ikke mindst er det en fornøjelse at se hvor meget haven
de udvikler og øger dyrenes område.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, Vest S
Anmeldt d. 29. februar 2020

Vi var på weekend i kbh og vores barnebarn ville gerne ind og se pandaerne. Vi havde vores hund med på weekend og den by vi kommer fra, er hunde velkomne i zoo, så det troede vi også var tilfældet hos jer.
Men alligevel Havde vi kigget på hjemmesiden og søgt på hund på zoo søgemaskine, og fandt ikke andet end præriehunde Og flagermus. Derfor drog vi mod zoo og havde endda købt billetterne online. Men.... vi måtte ikke have hund med, desværre. To gik i zoo og to andre gik slukøret derfra. Det skal siges at personalet var behjælpelige med at få refunderet vores to billetter. Men kunne i zoo, ikke skrive det lidt bedre på jeres hjemmeside, for umiddelbart kunne vi ikke se det nogen steder, så andre ikke bliver skuffet . Mvh. Helle + familie

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, buushelle
Anmeldt d. 23. februar 2020 fra mobile enheder

Med årskort har vi mange gode oplevelser. Nogle gange korte ture men hver gang med nye indtryk. BørneZOO er hver gang et must, men selv på en kort tur besøges mange dyr.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, FrankieAdk