Åben i dag: 10.00 - 16.00

834 anmeldelser
fra 67,13 $
fra 35,49 $
Anmeldt d. 7. januar 2020

Det er et meget flot anlæg, som absolut er værd at se. Belastningen fra dyrene gør dog, at det desværre er noget nedslidt her i vinterperioden. Der er seværdigheder ude som inde.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Torben R
Anmeldt d. 23. december 2019 fra mobile enheder

Indgangen til zoo koster DKK 200 pr. voksen. Her i juletiden er der sjappet på stierne, det er næsten umuligt at se dyrene efter kl. 15.30 hvor mørket falder på, og fx. zoo-toget fra reklamerne kører ikke. Alle gik skuffede hjem

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, 717henriks
Anmeldt d. 22. december 2019

Tak for en smuk oplevelse i Zoo her i december. Meget smukt pyntet op til jul, med alle de flotte lys på huse og på tårnet. De smukke dyr lavet med lys som står mange steder i haven. Alle dyrene der hygger sig i vinteren “kulden” helt sikkert et besøg værd i december.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, jaevlarsen
Anmeldt d. 9. december 2019

Skulle selvfølgelig se pandaerne, og det var også godt og flot anlæg de har. Generelt syntes jeg kbh zoo lider noget af slitage selvom pandaer og isbjørne har fået nyt anlæg og de søde tasmanske djævle er kommet til. Det kan være derfor at alt andet ser gammelt ud ved siden af. Opdatering på spisesteder er også sket til det bedre. En del byggeri skæmmer også i øjeblikket. Håber kun på det bliver bedre.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Robert A
Anmeldt d. 18. november 2019

Vi var i Zoo igår.
En rigtig dejlig oplevelse at se det hele med lys på.
Meget flot pyntet, og ikke for mange boder med mærkrlige juleting.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, sortemis1