“Hyggeligt sted, venlig betjening.”
Anmeldelse af La Vita e Bella - LUKKET

La Vita e Bella
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, venlig betjening. Maden er virkelig god og alle pengene værd. Det eneste minus var at de havde skrevet den forkerte vin på regningen. Vi fik dog differencen retur da vi konfronterede dem med fejlen

1  Tak, 463suzettej

Anmeldt 7. december 2019

Maden var fantastisk. Servicen var fantastisk. Det kan helt klart anbefales til alle der ønsker sig en romantisk date eller en fin familie aften.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 777benjat
Anmeldt 15. november 2019 fra mobile enheder

Fredag aften blev pizza på sofaen og ikke hos La Vita...
Selvom vi havde fået en bekræftelse på vores reservation gennem R2N, var der ikke borde til os da vi ankom, tjeneren begyndte at begrunde det med vores "sene" reservation, som var en time før reservations tiden, aldrig har jeg prøvet at en tjener begynder at give gæsterne skylden for at en reservation ikke er gældende trods bekræftelse.

To stjerner er kun fordi vi har spist på stedet flere gange, da vi bor tæt på, og har ellers været tilfredse, men når en fredag aften ender sådan, så kigger vi nok ikke forbi igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Christianlaessoe
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi blev budt velkommen med en velkomstdrink på husets regning.
2 valgte menu; 3 retter 299,-, den sidste valgte á la carte.
Alle retter var flot præsenteret og smagte skønt. Ved nabobordet fik de pizza - det prøver vi næste gang.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, trineg384
Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

Spiste sammen der sammen med min familie, fik de bedste pizza’er man få i København vil jeg!
Min kone fik en pastaret med fisk som også
Smagte himmelsk.

Dato for besøg: september 2019