722 kr.
Priceline
Agoda.com
527 kr.
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
Anmeldt d. 8. juli 2023

Værelset var meget småt og og beskidt. Der var blandt andet pletter på væggene og helt sikkert ikke blevet støvsuget.
Morgenmad var absurd dårlig. Brug ikke penge på det. Mærkeligt at have billeder af fødevarer på hjemmesiden, der ikke er en del af buffeen.
Sødt personale, der var meget imødekommende.

Værelsestip: Lad være at bestille morgenmaden
Dato for ophold: juli 2023
Tak, CecHan23
Anmeldt d. 6. juli 2023 fra mobile enheder

Jeg fik desværre ikke taget billeder af værelset. Men renligheden og vedligeholdelsen her, lod desværre noget tilbage at ønske, med fodlister, paneler mv. der manglede. Det er som det er med Cabinn, “man ved hvad man får”. Et hotel der ligger centralt - til en god pris… og så kan man ikke rigtigt forvente noget. Men det synes jeg godt man alligevel kan. Parkering er ikke muligt at forhåndsreservere, hvad der ellers tilbydes på f.eks søsterhotellet i Århus. Men selvom vi ofte besøger de forskellige Cabinn hoteller, pga prisen og beliggenheden. Så var denne omgang desværre én af de mere skuffende af slagsen. Ikke mindst pga. morgenmaden. Når man tager 95,- for BUFFET. Så skal der være mad i den. Der var bakeoff rundstykker og resterne af ét enkelt franskbrød. Ikke andet brød. Der var ikke blødkogte æg. Der var ingen smør!!! - der var margarine. Af pålæg var der ost, marmelade, hamburgerryg og kyllingebryst. Og der var lunken æblejuice og lunken appelsin juice at vælge mellem som drikkevarer. Det mindede mest af alt om en uforberedt telttur, på en campingplads i harzen. Meget primitivt, meget sparsommeligt… men man skulle altså af med 95,- for at indtage et margarinesmurt bakeoff rundtstykke, i en af deres plastik havestole.

Værelsestip: Undgå deres morgenmad.
Dato for ophold: juli 2023
Tak, LateNightsGoodVibes
Anmeldt d. 17. juni 2023 fra mobile enheder

Fint hotel til prisen. Cabinn er jo hvad det er,.. et discount hotel.
Men det fungerer. Pænt og rent. Gode senge. Et roligt kvarter, så vi fik en god nats søvn. Så hvis man blot skal have et værelse for en nat, for at sove, er det ganske fint.
Vi kommer gerne igen.

Værelsestip: Værelser på 3. - 4. sal ud mod gården er mest rolige
Dato for ophold: juni 2023
Tak, Ivan S
Anmeldt d. 4. juni 2023

Vi fik et rigtig fint og lyst værelse, med eget bad og tiolet. Vi skule til fredagskoncert
i Tivoli, og que den centrale plavering var der der en smuk gåafstand gennem sommeren til Tivoli.
Det yderst hjælpsomme personale, var meget serviceorienteret. Simpelthen utroligt så god service og faciliteter man kan få på Cabinn Scandinavia.

Dato for ophold: juni 2023
Tak, 370klause
Anmeldt d. 25. februar 2023 fra mobile enheder

Kan absolut ikke anbefales !!
Kommer ALDRIG igen.
Meget slidt og ikke “up to date” - bærer præg af en pengemaskine - der skal køre rundt med mindst mulige omkostninger.
Skal f.eks. bede om rengøring af værelset dagen før ( så sparer de jo også løn)
Ingen håndsprit ved morgenmads restaurant.
Ikke brød/æg/ost tilbage i morgenbuffet 40 min inden lukketid. Da der så på opfordring kommer brød - er det frosset.
Brugte papkrus på værelset.
Det kunne være trygt hvis man skulle låse sig ind på hotellet - og alle ikke bare kan gå ind af døren hele døgnet.

Værelsestip: God beliggenhed i forhold til at gå rundt i Kbh. Gode parkeringsforhold mod betaling.
Dato for ophold: februar 2023
Tak, ADybro