FindHotel
ZenHotels.com110 US$
Etrip104 US$
getaroom.com
Anmeldt d. 13. oktober 2019

Der var intet negativt over opholdet, fint og venligt personale. Stille og rolig beliggenhed. Så et fint valg, hvis man mangler et sted at bo tæt på centrum. Jeg ville uden tvivl vælge det igen - dog skal man ikke forvente mere end fornødenheder.

Dato for ophold: marts 2019
2  Tak, buckeyemilton
Anmeldt d. 14. september 2019 fra mobile enheder

Cabinn er jo bare et skab med en seng. Fint hvis det er det man skal bruge.
Dette hotel er dig i den meget slidte ende. Intet af interiøret har været skiftet siden det blev bygget.
Der er ikke særlig rent, ikke beskidt, men heller ikke rent.
Bare en seng at sove i.

Dato for ophold: september 2019
2  Tak, soerenvaernstroem
Anmeldt d. 4. august 2019

Fint hotel til prisen, perfekt beliggenhed, imødekommende personale og rent og pænt
Tæt på City og en masse små hyggelige spisesteder i området.
Vi havde et problem med tv’et og det blev fixet 3 minutter efter henvendelse

Dato for ophold: august 2019
2  Tak, Rikke R
Anmeldt d. 19. maj 2019

Er kommet der gennem mange år, og selvom værelserne har fået et facelift, er det et lidt slidt hotel. Vi bad om en pære til en sengelampe, og om at få slået den ekstra krøje op, så vi ikke stødet hovederne. De unge mennesker i receptionen, kiggede på mig, som om jeg var åndssvag. Og hverken pære, eller køjesenge havde haft nogens opmærksomhed, da vi kom tilbage. Og morgenmaden - 90kr - er ikke OK. Det virker meget uhygiejnisk, at folk kommer og fylder egne brugte drikkeflasker fra hanen, som jeg også skal have i mit glas! Rundstykkerne er de billigste “varmselv” der kan findes, og kl 9.30 søndag, var der ikke ret meget i skålene. Bordene må man lige selv tørre af. Ingen bacon til den slatne scrampleæg, ingen brie ost og ingen frugt. Kaffen er tynd, men den plejer jeg at booste med et brev instant coffe, men det var der heller ikke mere af. Havde ikke tid til at gå i byen til morgenmad, men for 90 kr pr.person, kan man få en bedre oplevelse hos Holm i Frederiksbergcentret, som er et Metrostop væk. Det vælger vi, når vi har tid.

Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, Slutskaja1
Anmeldt d. 17. juni 2018

Fint og effektivt. Hurtig og høflig check ind og ud. Rent og pænt. Små værelser. Fin morgenmad i et kedeligt stort rum. Rigtig god central beliggenhed. Underligt de skriver at de ikke har parkering, når de tilbyder parkering (Dog mod betaling)

Dato for ophold: juni 2018
Tak, KronborgOdense