“Lækker sushi”

Hanaya
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 27. juni 2020

Fik smagt næsten det hele på Frederiksbergs nye sushi sted. Det var super lækkert for en sushi elsker som mig.
Det var friske råvare , et nyt look og andre smags sammensætninger end man er vant til.
Måske et mere Nordisk præg på noget af det af en super dygtig sushikok. Helt i top.

Tak, holm2610

Anmeldt 26. juni 2020

Hvis du er lækker sulten og gerne vil have kvalitet i top og elsker Fisk mm , så kan jeg varmt anbefale denne skønne lækre Sushi Restaurant , hvor kokken går op i kvalitet og de bedste råvare , betjening er i top , ikk sidste gang vi skal på besøg

Tak, 19Mamma66
Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

1. Gang jeg fik sushi, og for filan det er ikke sidste gang. Virkelig lækkert og indbydende. 5 ud af 5 herfra

1  Tak, 343betinas
Anmeldt 25. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker sushi, som jeg varmt kan anbefale. Meget sushi ligner hinanden og kunne være købt hvor som helst, her er det tydeligt, at der står en dygtig sushikok bag - som ikke bare kopierer andre, men som har fundet sit eget udtryk
Jeg kommer helt klart igen og har fundet mit nye favoritsted. Og snyd ikke dig selv for en dessert, kagerne på menukortet smager himmelsk godt

1  Tak, MissBHammer
Anmeldt 25. juni 2020

Vildt lækkert mad, anderledes, men på den fede måde, vi fik så lækker mad, vi kommer helt sikkert igen.

1  Tak, Nicholineth

Rejsende, der kiggede på Hanaya, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Hanaya? Fortæl om dine oplevelser!