“Dårlig service!”

Polly
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

20-årlig til at servicere? Glem det!

Vi ankom 7 voksne en halv time før restauranten åbnede, ville gerne sidde udenfor og fik at vide, at det var okay - lige indtil den “20-årige servitrice” kom og fortalte:
1. I må ikke sætte bordene sammen (så I kan være der)
2. Jeg undersøger lige, om I alligevel MÅ være her (og lægge penge i kassen)….
3. Nej, der er ikke plads til jer - alt er booket, selv om man ikke kan booke på hjemmesiden…
4. “Det er en god ide at booke på forhånd en anden gang” (selv om hun lige havde sagt, at man ikke kunne booke )og alligevel kunne vi ikke få lov at sidde der….

Fik desværre ikke mulighed for at smage maden, som vi havde fået anbefalet og kan bestemt IKKE anbefale det ud fra serviceniveauet

Tak, HanneL372

Anmeldt 18. oktober 2020 fra mobile enheder

God oplevelse med lækker mad - jordskokker suppe og stegt pighvar. Alt var meget velsmagende og velanrettet. Dertil godt brød. Rimelige priser. Menukortet var svær at vælge ud fra, idet alle retter lød appetitlig. Venlig betjening og kun på engelsk.

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, 621larsm
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Lækker mad og rigtig god betjening. Vi fik en række deleretter - radiser & gedefriskostcreme, rørt tatar med karl johan, cornichoner & cognac, risotto med kantareller, pecorino & trøfler, flap steak med tomat, persille & oliven og til sidst, stikkelsbærsorbet, hvid chokolade, citrontimian & mandler. Risottoen var ikke helt på toppen, men det var resten, og desserten er helt klart en Michelin restaurant værdig. Ingen tvivl om, at vi kommer tilbage.

Tak, Roskildefyren
Anmeldt 3. august 2020

Dejlig middag og behageligt personale. Jeg havde kun hørt godt om Polly og forventninger blev indfriet.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, G7111BTchristineh
Anmeldt 29. juli 2020

Fuldstændig fantastisk madoplevelse, der prikker til alle sanser. Eggbenedict’en er sublim. Smagen af hjemmelavet (feks mormors køkkenhave i rababerkompotten) og sans for detaljerne er særdeles fremtrædende! Servicen i top også :)

Tak, P3249MBtanjak

Rejsende, der kiggede på Polly, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Polly? Fortæl om dine oplevelser!