“Hyggeligt og godt”

Polly
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 3. august 2020

Dejlig middag og behageligt personale. Jeg havde kun hørt godt om Polly og forventninger blev indfriet.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, G7111BTchristineh

Anmeldt 29. juli 2020

Fuldstændig fantastisk madoplevelse, der prikker til alle sanser. Eggbenedict’en er sublim. Smagen af hjemmelavet (feks mormors køkkenhave i rababerkompotten) og sans for detaljerne er særdeles fremtrædende! Servicen i top også :)

Tak, P3249MBtanjak
Anmeldt 15. juli 2020

Vi fik virkelig dejlig og lækker mad. Virkelig velsmagende, flot anrettet og nytænkende. Vores tjenere var dog lidt en anden oplevelse. De havde travlt med at tage maden inden vi var færdige, hældte vin op i den tilhørende vinmenu før vi havde drukket det forrige glas og sagde endda; “nå, vi skal videre”.
Det virkede desværre lidt ødelæggende for en ellers virkelig god madoplevelse. Der var heller ikke meget smil eller anden positivitet at spore. Vi var rent ud sagt efterladt med en følelse af, at de bare gerne ville have fri.

1  Tak, 715linec
Anmeldt 5. juni 2020 fra mobile enheder

Har haft fornøjelsen at blive inviteret til at spise på denne restaurant som ligger lidt udenfor byens centrum.

Vi valgte dagens menu med syv små retter som spænder over årstidens grøntsager til torsk og svinekød.

Enkel og nydelig præsentation. Super velsmagende.

Betjeningen venlig og imødekommende.

(Lidt stresset. Han glemte at servere brøddet).

Der ud over. Et sted som absolut kan anbefales.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, jenscfnielsen
Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Sublim smagsoplevelse - især fiskeretterne var lige i skabet. Gode vine. Hyggeligt sted. Dog lidt forvirring i serveringen - men det var en lille detalje

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Highontravel1

Rejsende, der kiggede på Polly, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Polly? Fortæl om dine oplevelser!