“Super lækkert”

Frankies Pizza Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Super lækre pizza meget søde og opmærksomme tjenere. Stedet var meget velbesøgt en lørdag aften og støjniveauet højt og pladsen trang - men maden og betjeningen i top!

Tak, Claus H

Anmeldt 29. december 2019 fra mobile enheder

Vi anmelder dem 2 ud af 5 point. Vi blev modtaget med et “hva så’?” Af den meget unge tjener da vi ankom. Vi sad i træk og forsøgte at søge andre stedet hen i restaunranten, da den ene tjener sagde at det var slemt alle steder. Senere kom der så en anden tjener der hjalp med at finde en plads med mindre træk. Da vi havde spist færdig havde vi stadig en del vin tilbage, hvor den første tjener så kom og spurgte “hva siger i til regning?” Hvor vi derefter følte os uvelkomne, på trods af at restauranten var halv tom. Maden var god, men vil ikke anbefale stedet da vi ikke følte os velkomne eller godt tilpas.

Tak, mieiamortensen
madklubbendk, Gæsteansvarlig hos Frankies Pizza Frederiksberg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2020

Hej Mie

Vi er naturligvis rigtig kede af at høre, at du har haft en uheldig oplevelse. Vi bestræber os på at skabe dejlige spiseoplevelser for vores gæster, så når det ikke er tilfældet, er det naturligvis en kæmpe streg i regningen.
Vi håber, at du vil tage fat på vores bookingafdeling på frederiksberg@frankiespizza.dk, så vi sammen kan indgå dialog.

Med venlig hilsen
Cecillie, Frankies

Anmeldt 6. december 2019

Pizzaerne er 100% de lidt ekstra penge værd! Kvaliteten kan smages!!! De minder mig om Italienske pizzaer, der er lavet med lækre sprøde bunde, smagsvarianter der harmonerer og friske lækre råvarer! Jeg er fan og kan kun anbefale frankies! Deres cocktail ruhbarb lemonade var også super lækker

Tak, simonelarsen
Anmeldt 5. december 2019

Købte 2 pizzaer som takeaway, begge med en virkelig dejlig bund, og fint bagt, men desværre alt, alt, for salte, som sammen med beskeden mozzarellaost på pizza med mozzarella trækker ned i anmeldelsen.

Tak, Q435EUpeterl
madklubbendk, Gæsteansvarlig hos Frankies Pizza Frederiksberg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2019

Hej Peter
Tusind tak for din besked!
Vi er utrolig kede af at høre, at du har haft en uheldig oplevelse med vores pizzaer. Jeg håber meget, at du vil have lyst til at kontakte vores bookingafdeling på frederiksberg@frankiespizza.dk, så vi i fællesskab kan finde en løsning på situationen.

Ha en rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Stine / Frankies

Anmeldt 3. november 2019

savner min burrata, elsker det grej - men når du glemmer min ordre og du glemmer mig og til slut glemmer min burrata så glemmer jeg dig <3 :/ <3

Dato for besøg: november 2019
Tak, emmabzm

Rejsende, der kiggede på Frankies Pizza Frederiksberg, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Frankies Pizza Frederiksberg? Fortæl om dine oplevelser!