“Dejlig atmosfæres og god betjening”

Green Room Restaurant & Bar
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Dejlig atmosfæres og god betjening

Besøgt Green room restaurant Idag til søndags brunch, der var alt fra bobler stor brunch buffet og kage bord ☺️lækkert mad, smagte rigtig godt der manglede intet. god betjening og en dejlig atmosfære i restaurant og en fed indretning helt sikkert et sted jeg vil besøge igen

Tak, tilder2015

Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var fire som skulle mødes til en julefrokost efter jul. Valget faldt på Green Room Restaurant, og det fortrød vi bestemt ikke.
Vi fik flot anrettede og virkelig spændende, velsmagende retter fra restaurantens frokostkort, hertil blandt andet hjemmelavet snaps (vi valgte hver sin - de kan også anbefales:-)
Udover god mad var betjeningen også rigtig fin. Vi kommer rigtig gerne igen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 639bentes
Anmeldt 25. november 2019

lækkert atmosfære
god professionelle tilbagelænet betjening
rigtig god og ærlig mad
godt sted til frokost møde

Tak, GLADFORMADOGVINO
Anmeldt 23. november 2019

Super hyggelig aften, skønne omgivelser, dejlig mad og drikke. Fantastiske tjenere. Vi kommer helt sikkert igen, glæder os allerede til næste besøg:)

Tak, KarinaCGreve
Anmeldt 12. november 2019

Fantastisk mad, service og flotte omgivelser, da vi besøgte Greenroom. Der var opmærksomme tjenere hele aftenen, hvilket var super dejligt.

1  Tak, Michelle L

Rejsende, der kiggede på Green Room Restaurant & Bar, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Green Room Restaurant & Bar? Fortæl om dine oplevelser!