3 personer kigger på dette hotel
214 $
Gratis afbestilling indtil d. 03/10/21
Book nu, betal under opholdet
214 $
Hotels.com214 $
ScandicHotels.com207 $
eDreams214 $
Anmeldt d. 13. juli 2021 fra mobile enheder

Fandt et tilbud på Risskov Rejser med 2 overnatninger incl morgenmad, champagne på værelset samt gratis parkering under hotellet. Virkelig imødekommende modtagelse, flot loungeområde, dejligt værelse og god central beliggenhed med metro tæt på. Morgenmaden var helt igennem fantastisk, stort og lækkert udvalg. Så kan kun anbefales.

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, mogensl506
Scandic Falkoner, Direktør hos Scandic Falkoner, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Hej mogens156

Mange tak for denne fine anmeldelse.

Jeg er meget glad for, at I følte jer godt taget imod af vores personale og at I kunne lide at bo hos os. Skønt at høre at morgenmaden var et hit i jeres øjne. Vi sætter stor pris på jeres fine ord og er meget glade for jeres anbefaling.

Jeg håber på at se jer igen og ønsker jer en dejlig dag.

Anmeldt d. 8. juli 2021 fra mobile enheder

Værelset beskidt.Creamer gammel så kaffen blev helt grumset
Gratis wifi men usikker forbindelse!!!
Vidste ikke vi sku være der 2 dage.... blev “opgraderet” til beskidt værelse
Personalet helt ok.
Fint hvis man vil besøge kbh til bens.

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Copenhagen2021
Anmeldt d. 1. juni 2021

Fantastisk hotel med rigtig god atmosfære og stilfuld indretning. Personalet er super venlige og hjælpefulde. Morgenmaden var suveræn og godt udvalg af veganske og glutenfri madvarer. Vi spist aftenmad i restauranten og her var det hele også bare i orden. Tjeneren og kokken fandt en 'løsning' på maden ifm min mælkeallergi så det var bare fantastisk. Vi kommer tilbage.

1  Tak, Sleepyzach

Hej Sleepyzach

Tusind tak for din meget fine anmeldelse.

Jeg er super glad for at læse, at det hele bare spillede både på værelset og i restauranten. Det er så skønt at høre, at I følte jer godt behandlet af personalet, og jeg videregive denne fine anmeldelse, så den kan sprede lidt glæde.
Jeg er glad for at I har lyst til at besøge os igen. Det vil vi glæde os til.

Du må have en dejlig dag.

Anmeldt d. 13. maj 2021

Vi havde en virkelig god oplevelse, alt var tip top - værelse, service, generelle forhold og maden nede i restauranten ☺️
Eneste lille minus var at showergel og shampoo dispenserne var i stykker/kunne trænge til at blive fikset

1  Tak, Louisepigonska
Scandic Falkoner, General Manager hos Scandic Falkoner, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. maj 2021

Hej Louisepigonska

Tusind tak for de rosende ord.
Jeg er virkelig glad for at høre, at alt spillede under jeres ophold, og at I havde en rigtig god oplevelse. Tak for lige at informere os om fejlen med shampoo og shower gel dispenseren, så vi kan fikse den.

Jeg håber, at I har lyst til at besøge os en anden gang i ligger vejen forbi Frederiksberg.

I må have en dejlig lørdag.

Anmeldt d. 3. maj 2021

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Scandic Falkoner, General Manager hos Scandic Falkoner, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. maj 2021

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.