Anmeldt d. 29. juni 2020

Vi var to voksne og et barn to overnatninger på Scandic Falkoner.
Det er med afstand det bedste Scandic Hotel jeg har oplevet. Lækkert værelse, fantastisk udsigt, fantastisk beliggenhed, god mad og venligt personale.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Jiman79
Scandic_Falkoner, Shiftleader hos Scandic Falkoner, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2020

Hej Jiman79

Mange tak for din fine anmeldelse.

Hvor bliver man dog glad, når man læser disse rosende ord.
Vi gør altid vores bedste for at give vores gæster en oplevelse i verdensklasse, så at læse at I har haft et dejligt ophold, bringer glæde.

Jeg er glad for, at I har lyst til at komme igen. Vi glæder os i hvert fald til at byde jer velkommen igen.

Jeg håber du får en skøn aften.

Anmeldt d. 14. marts 2020 fra mobile enheder

Scandic Falconer er Scandic når der er rigtig godt. Gode værelser og servicemi fede medarbejdere. Små minusser er, at rengøring/service af værelse skal bestilles dagen før og parkering pr nat er meget dyr. Men alligevel meget tæt på ren 5'er på grund af medarbejderne.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, suzanneogfrede
Scandic_Falkoner, Receptionschef hos Scandic Falkoner, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. marts 2020

Hej suzanneogfrede.

Mange tak for at du har taget dig tid til at fortælle os om dit ophold her hos os på Scandic Falkoner.

Jeg er rigtig glad for at høre, at du har haft et godt ophold og at både vores værelser og gode service har været som ønsket.

Da vi er et svanemærket hotel, forpligter vi os til, atlid at tænke på hvordan vi kan gøre noget godt for miljøet. I Scandic er det derfor blevet indført at vi rengører vores værelser ved forespørgsel, for at mindske brugen af kemikalier. Jeg håber dog at at du fik rengjort dit værelse såfremt at dette var ønsket.

Jeg håber på at du har lyst til at komme og besøge os igen en anden gang.

De bedste hilsner
Cecilie Mønster
Front Office Manager

Anmeldt d. 23. februar 2020

Hotel med dejlig afslappet atmosfære. En rigtig god morgenbuffet. Ligger tæt på metro, Zoo og Frederiksberg Have. Vi delte værelse med vores 2 små børn (under 6 år) i weekend og det fungerede fint. Vil helt klart gerne komme igen.

Tak, jackiehouln
Scandic_Falkoner, Shiftleader hos Scandic Falkoner, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2020

Kære jackiehouln,

Tusind tak for de rosende ord. Det glæder os, at alt fra god morgenmad til en afslappet atmosfære var med til at bidrage til et godt ophold.

Vi glæder os til at få besøg en anden gang :-)

De bedste hilsner,
Hannibal T, Front Office Shiftleader.

Anmeldt d. 18. februar 2020

For anden uge i træk fik jeg dårlig service i restauranten. I sidste uge bestilte vi mand til tre personer. Børne menuen kom efter 10. minutter og den næste hovedret efter ca. 30 minutter og den sidste efter 45. minutter - bare rigtig dårligt.

I går kom manden efter 3. minutter, men burgeren var kold, så den var bestemt ikke frisk lavet. De beklagede og lavede en ny, men helt ærligt - skuffende!

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jancP4055NM
Scandic_Falkoner, Shiftleader hos Scandic Falkoner, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Hej jancP40055NM

Tak for at du tog dig tid til at fortælle os om din oplevelse i vores restaurant.

Hvor er det ærgerligt, at du følte du fik dårlig service i restauranten. Vi bestræber os altid på, at give vores gæster den bedste oplevelse og leverere en service i verdensklasse.

Det er helt bestemt ikke vores standard at servere kold mad, og jeg beklager derfor, at du fik en kold burger. Jeg er dog rigtig glad for at høre, at de lavede en ny burger til dig.

Jeg håber, du har mod på at komme igen en dag, du ligger vejen forbi Green Room.

Du må have en dejlig dag.

Anmeldt d. 14. februar 2020

Vi ledte efter en restaurant fredag aften, Valentines Day, og endte tilfældigvis på Green Room på Falkoner Alle. En positiv oplevelse med afslappet atmosfære og skøn mad. Tak til det opmærksomme og profesionelle personale på en travl aften, hvor vi fik tip-top service

Tak, 325hanneb
Scandic_Falkoner, Shiftleader hos Scandic Falkoner, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. februar 2020

Hej 325hanneb

Mange tak for at du tog dig tid til at fortælle os om din oplevelse.

Hvor er det dejligt at høre, at I havde en dejlig aften i vores restaurant. Vi bestræber os altid på, at give vores gæster en oplevelse i verdensklasse.

I må endelig komme forbi og besøge os næste gang, I kommer forbi Frederiksberg.

Rigtig god dag til jer.