“Fantastisk oplevelse.”
Anmeldelse af Enomania

Enomania
Prisklasse: 25 kr. - 390 kr.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 24. november 2023 fra mobile enheder

Fik fire retters menu med vinmenu og det var rigtigt godt. Dejlige omgivelser og god betjening. Maden var fantastisk og vi blev godt mætte.

Dato for besøg: november 2023
Tak, 500henriks

Anmeldt 14. oktober 2023 fra mobile enheder

Mad, vin, service og pris. Det hele var topklasse.
10/10 og en stor anbefaling.
Vil til enhver tid komme tilbage på Enonania.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Mikkel S
Anmeldt 4. november 2022 fra mobile enheder

Maden manglede smag og indtryk - udemærket betjening - sommelieren virkede dog mere interesseret i at drikke vinen end at smage den.

Dato for besøg: november 2022
Tak, 726christianb
Anmeldt 30. oktober 2022 fra mobile enheder

Var et selskab på 6 pax. Indbydende lokaler og perfekt modtagelse. Bestilte 4-5 retter med tilhørende vinmenu. Maden var god. Men den manglede Wow effekt. Risotto med hellefisk, pasta med svinekæber og oksekød på bund af kål. Alle fine retter, men smagene ikke noget der væltede os omkuld. Derefter et udvalg af meget små portioner oste. Alle oste noget man havde smagt før. Et sikkert valg. Ville ellers gerne være blevet udfordret. Blev til gengæld udfordret på desserten. Kastanjeisen smagte dog ikke lige os. Alt i alt godkendt mad til en meget fornuftig pris. Vinmenuen kan der ikke sættes en finger på. Super udvalg. Italiensksprogede tjener var efter vores smag lidt for smart. Sikker dygtig men en kende overlegen. Et minus på en ellers ganske god aften hvor 4 timer blev nydt på jeres fantastiske restaurant.

Dato for besøg: oktober 2022
1  Tak, KIMHOLM
Anmeldt 18. maj 2022

God stemning fra start med meget fin modtagelse. Lækker, lækker autentisk mad med et lille dansk twist i form af f.eks. friske ærter og rabarbersorbet. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, Gitte M

Rejsende, der kiggede på Enomania, kiggede også på

Har du været i Enomania? Fortæl om dine oplevelser!