“Skønt sted med mad af højkvalitet”
Anmeldelse af Enomania

Enomania
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg

Skønt sted med mad der bare er skøn, god og veltilberedt. Betjeningen var helt i top, og et meget stort vinkort. Betjeningen giver gode råd om vinen, dog uden at foreslå den dyreste. Vi kommer tilbage.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 554larsb

Anmeldt 10. september 2020 fra mobile enheder

Enomania er et hyggeligt sted med god betjening. Maden var dejlig, dog var der til hovedretten en stor portion kød og meget lidt tilbehør. Men jeg har ikke før prøvet at købe dejlig vin der blev skænket så småt op. Det ødelagde oplevelsen noget. Så er der masser af vinbarer hvor det er en anden oplevelse.

Dato for besøg: september 2020
Tak, gittemik
Anmeldt 30. august 2020

Vi var der sidste gang den 10/3 og da vi kom i juli, kunne de huske os fra sidst, det er en dejlig oplevelse. super lækker mad, skønne vine. Vi kommer helt klart igen nr vi er på de kanter. Når vi nu ikke kan komme til Italien i år, så er derhen på godt nordjysk “ikke så ringe endda”

Tak, dortev479
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg fik tre retter hver herfra. Portioner var virkelig små og prisen var ekstrem høj. Og retterne var slet ikke ekstraordinær i forhold til prisen. Risotto var rigtig lækker men også det eneste der var godt.

Ufattelig lille menukort. Men sød personale.

Tak, 12Cathr
Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Enomania er en rigtig lækker italiensk restaurant, maden er udsøgt og selvom det er mindre retter så går man veltilpas og mæt derfra. Vi spiste fire retter og særlig lækker var risottoen med kammusling og ærter og desserten med jordbær sorbet, jordbær kage og luftig panna cotta. Jeg fik fire glas vin som passede til hver ret og med en grundig sommelier genemgang til hver vin. Alle lækre og godt afstemt til retterne.
Priserne er bestemt rimelige og måske endda i den lave ende.
Betjeningen er hjertelig og man har en følelse af at være velkommen.
Bestemt et sted vi besøger igen

Tak, MTNielsen

Rejsende, der kiggede på Enomania, kiggede også på

Har du været i Enomania? Fortæl om dine oplevelser!