“super godt”

20:00
Kvarter: Frederiksberg
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 2. august 2020

vi var 6 personer som sad ved fint stort bord. Maden var super og kom utroligt hurtigt.
Personalet var super og renligheden også som det skulle være.
intet negativt at sige

Tak, ckias

Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Det var den bedste sushi restaurant jeg har prøvet. Betjeningen var super god. Stemningen er fantastisk!

Tak, FamDomdey
Anmeldt 7. januar 2020 fra mobile enheder

Maden er super lækker men betjening knap så god. Vi kom tidligt en tirsdag, vi havde ikke reserveret bord, men fik anvist et da vi kom uden problem tilsyneladende. Da vi så havde sat os og EFTER vi har bestilt får vi af vide at bordet er reserveret så vi skal være ude til den reservation 1,5 time efter. Det havde måske været rart at de oplyste set før man satte sig?! Især når man bestiller all you Can eat sushi, og kommer for en hyggelig aften hvor man ikke skal sluge maden.

1  Tak, Heidi R
Anmeldt 11. november 2019

De sødeste og altid en fornøjelse at spise hos dem. Spiser der tit med kæresten og vi går aldrig skuffet derfra. Og deres sushi..... mmmhhh mums!!!!! T

Dato for besøg: november 2019
Tak, Tsalahh
Anmeldt 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg havde inviteret min mand, børn og svigerbørn på fødselsdagsmiddag i restauranten.
Vi valgte sushi af libitum, hvilket slet ikke fungerede for et selskab på 6, desværre.
Vi ventede i ca. 1 time på 1. servering. Det hele foregik rodet, og vores drikkevarer kom efter at maden var serveret. Noget af den sushi, vi havde bestilt, dukkede desuden aldrig op.
Jeg har dog alligevel valgt, at give restauranten vurderingen “rigtig god” for den dejlige velsmagende sushi, de hyggelige omgivelser vi sad i, samt på baggrund af en tidligere oplevelse, hvor vi blot var 2 til frokost, og det var en rigtig god oplevelse.
Jeg tror og håber dog på en bedre oplevelse næste gang!!

Dato for besøg: september 2019
Tak, 807beritm

Rejsende, der kiggede på Izumi Frederiksberg, kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Izumi Frederiksberg? Fortæl om dine oplevelser!