“Super lækker mad og god betjening!”
Anmeldelse af Ristorante Da Claudio

Ristorante Da Claudio
Reservér med
Ristorante Da Claudio er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Var blevet anbefalet restauranten og tog derfor herhen for at prøve maden. Jeg valgte okse carpaccio til forret og en ravioli til hovedret. Begge retter var virkelig lækre og yderst velsmagende! Tjeneren var meget hjælpsom mht. spørgsmål og valg af vin. Han mindede os endda om at huske vores p-skive. De virker meget opmærksomme på kunderne og sørger for man får en god oplevelse. Har virkelig intet dårligt at sige om denne restaurant, kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: januar 2019
Tak, 531simonen

Anmeldt 12. december 2018

Vi var 10 personer i aldersgruppen 3 - 74 år. Vi fik glimrende 3 retters menu og børnene italiensk pizza, når det er bedst. Dertil en fremragende italiensk rødvin. Sød og professionel betjening. Lidt kludder med regningen, som blev rettet med et smil og undskyldning.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Jørn M
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Maden var som altid perfekt! De Er søde ved børn og man er ikke i tvivl om at de er velkomne.
Så ønsker du at komme som famile er dette sted anbefalelses værdigt.
Ønsker du en romantisk middag i stearinlysets skær er der også rig mulighed for det i og med restauranten har en rigtig god atmosfære.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Krestine H
Anmeldt 2. november 2018 fra mobile enheder

God service og glade tjenere. Hyggeligt lokale og maden er super fin! Tæt på 5 stjerner

Selv husets vin er glimrende og der er en rigtig god stemning. Kan du italiensk
får du det ekstra sjovt derinde

Dato for besøg: november 2018
Tak, Michael S
Anmeldt 27. september 2018 fra mobile enheder

Vi var en familie der elskede at spise ude men havde travlt
Og ofte ender vi her
Pris er ok og mad er MEGA GOD til pris
Så er man til italiensk og gerne hurtig men lækker og god mad til rimelig pris så gå herinde

Dato for besøg: juni 2018
Tak, toffy7

Rejsende, der kiggede på Ristorante Da Claudio, kiggede også på

Frederiksberg, København

Frederiksberg, København

Har du været i Ristorante Da Claudio? Fortæl om dine oplevelser!