“romantik og familie”
Anmeldelse af Ristorante Da Claudio

Ristorante Da Claudio
Reservér med
Ristorante Da Claudio er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Maden var som altid perfekt! De Er søde ved børn og man er ikke i tvivl om at de er velkomne.
Så ønsker du at komme som famile er dette sted anbefalelses værdigt.
Ønsker du en romantisk middag i stearinlysets skær er der også rig mulighed for det i og med restauranten har en rigtig god atmosfære.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Krestine H

Anmeldt 2. november 2018 fra mobile enheder

God service og glade tjenere. Hyggeligt lokale og maden er super fin! Tæt på 5 stjerner

Selv husets vin er glimrende og der er en rigtig god stemning. Kan du italiensk
får du det ekstra sjovt derinde

Dato for besøg: november 2018
Tak, Michael S
Anmeldt 27. september 2018 fra mobile enheder

Vi var en familie der elskede at spise ude men havde travlt
Og ofte ender vi her
Pris er ok og mad er MEGA GOD til pris
Så er man til italiensk og gerne hurtig men lækker og god mad til rimelig pris så gå herinde

Dato for besøg: juni 2018
Tak, toffy7
Anmeldt 7. september 2018

Da claudio har de bedste pastaretter. Især skaldyrsspaghetti. Mmm.. Det er det sødeste personale, hyggeligste stemning og gode drinks :-)

Dato for besøg: juli 2018
Tak, NoshandChat
Anmeldt 30. august 2018

Jeg har flere gange været på Da Claudio og har altid fået dejlig mad og god betjening.
Jeg har både holdt rund fødselsdag, familiemiddag, pigefrokost og middag med venner og Da Claudio kan bare det hele.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Irma P

Rejsende, der kiggede på Ristorante Da Claudio, kiggede også på

Frederiksberg, København

Frederiksberg, København

Har du været i Ristorante Da Claudio? Fortæl om dine oplevelser!