“Value for money”
Anmeldelse af Ristorante Da Claudio

Ristorante Da Claudio
Reservér med
Ristorante Da Claudio er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 2. november 2018 fra mobile enheder

God service og glade tjenere. Hyggeligt lokale og maden er super fin! Tæt på 5 stjerner

Selv husets vin er glimrende og der er en rigtig god stemning. Kan du italiensk
får du det ekstra sjovt derinde

Tak, Michael S

Anmeldt 27. september 2018 fra mobile enheder

Vi var en familie der elskede at spise ude men havde travlt
Og ofte ender vi her
Pris er ok og mad er MEGA GOD til pris
Så er man til italiensk og gerne hurtig men lækker og god mad til rimelig pris så gå herinde

Tak, toffy7
Anmeldt 7. september 2018

Da claudio har de bedste pastaretter. Især skaldyrsspaghetti. Mmm.. Det er det sødeste personale, hyggeligste stemning og gode drinks :-)

Tak, NoshandChat
Anmeldt 30. august 2018

Jeg har flere gange været på Da Claudio og har altid fået dejlig mad og god betjening.
Jeg har både holdt rund fødselsdag, familiemiddag, pigefrokost og middag med venner og Da Claudio kan bare det hele.

Tak, Irma P
Anmeldt 19. august 2018

Vi holdte min kærestes 40 års fødselsdag på Da Cladio, 32 mennesker.
Virkelig flotte og velsmagende tallerken anretninger. Det kræver et disciplineret og velfungerende køkken, til at levere så mange retter “on time” og holde en så høj ensartethed. F.eks hovedretten, 64 bøffer (2 til hver) fuldstændig perfekt stegt alle medium/rosa, serveret fra køkken til bord indenfor 2 minutter! Alt i alt en fejlfri præstation og en aften som vi aldrig glemmer! Vil man have en lille bid af det ægte Italien, så er Da Cladio Danmarks bedste bud på dette. Tak Fabio og co.!

Tak, Niels E

Rejsende, der kiggede på Ristorante Da Claudio, kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Ristorante Da Claudio? Fortæl om dine oplevelser!