“Omgivet af skønne damer og Godfather”
Anmeldelse af Ristorante Da Claudio

Ristorante Da Claudio
Reservér med
Ristorante Da Claudio er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 29. juli 2018

Da Claudio er en dejlig italiensk restaurant med god stemning og frem for alt god mad til en fornuftig pris. Udsmykningen er speciel, på endevæggen hænger de tre største italienske skuespillerinder, og på sidevæggen Godfather og mafiosi i mange udgaver; der er noget at kigge på. Det giver 4 stjerner. Den femte må vente. Belysningen er alt for dunkel, og bare et par kerter ekstra vil gøre underværker.

Tak, Anders K

Anmeldt 30. maj 2018

Tak for at vi måtte spise hos jer. Stedet er rigtig hyggeligt, pænt samt var maden perfekt. Gode Pizzaer i server og klart et besøg værd.

Tak, MonikaA1884
Anmeldt 22. maj 2018

Vi har prøvet månedens menu og den er rigtig dejlig og velsmagende.
Vi fik en rigtig god og personlig service - jeg kan bestemt anbefale stedet.

Tak, Erik N
Anmeldt 21. maj 2018

Her er endelig en dejlig italiensk restaurant hvor alle retter smager af noget. Sød og venlig betjening. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, msmicskk
Anmeldt 30. april 2018 fra mobile enheder

Meget fin og autentisk italiensk restaurant. Lidt mørkt men hyggeligt lokale. Pænt udvalg på menu kortet inden for forretter, pastaretter,kødretter og desserter. Husets vin glimrende. Og priserne helt i orden. Dertil venligt og opmærksomt personale. Absolut en af de bedste italienske restauranter på Frederiksberg.

Tak, marianne r

Rejsende, der kiggede på Ristorante Da Claudio, kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Ristorante Da Claudio? Fortæl om dine oplevelser!