“Velsmagende månedens menu & rigtig god service - jeg kan bestemt anbefale stedet”
Anmeldelse af Ristorante Da Claudio

Ristorante Da Claudio
Reservér med
Ristorante Da Claudio er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 22. maj 2018

Vi har prøvet månedens menu og den er rigtig dejlig og velsmagende.
Vi fik en rigtig god og personlig service - jeg kan bestemt anbefale stedet.

Tak, Erik N

Anmeldt 21. maj 2018

Her er endelig en dejlig italiensk restaurant hvor alle retter smager af noget. Sød og venlig betjening. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, msmicskk
Anmeldt 30. april 2018 fra mobile enheder

Meget fin og autentisk italiensk restaurant. Lidt mørkt men hyggeligt lokale. Pænt udvalg på menu kortet inden for forretter, pastaretter,kødretter og desserter. Husets vin glimrende. Og priserne helt i orden. Dertil venligt og opmærksomt personale. Absolut en af de bedste italienske restauranter på Frederiksberg.

Tak, marianne r
Anmeldt 14. april 2018 fra mobile enheder

God madoplevelse i hyggelige omgivelser med venlig betjening. Pasta med alt godt fra havet flot anrettet og med et fyld af skaldyr - god smag. Pizza original italiensk.

Tak, claush194
Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Som altid leverede da Claudio en gedigen præstation, vi bestilte lam,laks og bøf. Alle retter ankom samtidig, og var rigtigt velsmagende. Rødvinen var en dejlig neropasso på ejerens anbefaling. Et glimrende velsmagende valg

Tak, FinnK683

Rejsende, der kiggede på Ristorante Da Claudio, kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Ristorante Da Claudio? Fortæl om dine oplevelser!