“Fantastisk ”
Anmeldelse af Ristorante Da Claudio

Ristorante Da Claudio
Book med
Ristorante Da Claudio er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 13. august 2017 fra mobile enheder

Da claudio er en anbefalelsesværdig italiensk restaurant. Her får du hygge, hyggelig indretning, høflig og professionel betjening, fremragende mad og vin til en overkommelig pris. Kan til hver en tid anbefale Da Claudio både til en forretningsmiddag og til privat middag. Vi har været der mange gange og kommer igen og igen.

Tak, Henriette F
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 12. august 2017 fra mobile enheder

Vi var er en vinklub som en gang om året hæver vores beskedne honorar i form af en middag ude i byen. Vi fik en dejlig blandet forret til deling og bøffer i bedste italienske stil forret samt dessert og kaffe og en lille en til halsen. Maden var autentisk god og betjeningen var hyggelige italiener med snakketøjet i orden uden at genere nogen. Vi havde en dejlig lang aften i hyggelige omgivelser. Så det inviterer jeg gerne konen hen dag vi skal have god italiensk mad. Kan anbefales uden at man bliver flået i tegnedrengen.

Tak, Mogens_Frederiksen
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var tre par der spiste her. Hvad der trækker op til 4 stjerner på De Claudio er den gode mad, de gode vine og en hyggelig stemning. Hvad der derimod trækker ned, er betjeningens evindelig leflen for det Italienske sprog, hvorfor ikke bare sig værsågod, tak i stedet for prego og grazie. De Claudio besøges garanteret af 90 %. danskere, så der ingen grund til tale italiensk, for stedet, maden og vinene er autentisk nok. Ærgerligt er det også at køkkenet vælger at serverer for et par, og først efter et godt stykke tid får resten af selskabet deres mad. Det er ikke særligt professionelt. Betjeningen var denne aften venlig, men efter kort tid totalt fraværende. Få nu rettet de fejl, det er ikke så svært og så vil De Claudio være et perfekt og charmerende sted at tilbringe en aften.

1  Tak, stjernedreng
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Har været her adskillelige gange. Lækkert menukort, virkelig lækker pasta, søde tjenere, fair pris og hyggelig stemning. Vi vender helt sikkert tilbage mange flere gange.

Tak, Mette J
Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig Italiens restaurant, spiste på gaden i støj til busser og biler, men absolut ikke noget der generede, det hørte ligesom til. God mad, serveret af professionelle tjenere der vidste hvad de havde med at gøre. Kommer gerne igen.

Tak, bcnr1

Rejsende, der kiggede på Ristorante Da Claudio, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Ristorante Da Claudio? Fortæl om dine oplevelser!