God øl og det er det

Anmeldt d. 9. juli 2020
sudor123
København, Danmark
fra mobile enheder
et dejligt vandhul efter et besøg i Frederiksberg have

Helt uhøjtideligt og om sommeren med udendørs siddepladser, hvorfra den forbipasserende... læs mere

Anmeldt d. 2. juni 2017
Peder_Emil
Ballerup, Danmark

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Frederiksberg
fra 66,41 $
516 anmeldelser
fra 16,18 $
fra 29,45 $
Anmeldt d. 25. juli 2020

Ærgerligt at man reklamerer med at have åbent til kl. 24.00 og så lukke for servering 23.15 uden at informere om at

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Jesper N
Anmeldt d. 9. juli 2020 fra mobile enheder

Tja, du får en god tjekkisk øl og hvad mere kan man forlange. Det er et glimtende sted at nyde en pilsner ( ja en rigtig pilsner)

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, sudor123
Anmeldt d. 17. december 2019

Café Svejk er en omfavnelse af varme og smil, når decembermåneden er mørkest og koldest. Overtagelsen af det velkendte sted af nye ejere, er ligeså et kærkomment og hyggeligt nyt pust, i en ellers tidligere ærgerlig atmosfære.
Øllen er god som altid, musikken er skøn og personalet fantastisk.

Der er mange grunde til at vælge at gøre holdt ved Café Svejk - der er ingen grunde til at gå forbi.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, petercJ8019BJ
Anmeldt d. 4. juni 2019

Jeg er kommet på Svejk i 27 år. Stedet er det samme og det er skønt for vi taler om gode tjekkiske øl, god service og god musik.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Lars A
Anmeldt d. 27. november 2018

Har kommet her gennem nogle år, men holdt lange pauser, fordi jeg flere gange har oplevet et uforskammet personale. Jeg har vovet pelsen igen, men måtte hver gang opgive. Bor i nærheden og kender folk, som kommer på Svejk. Stedet virker mangfoldigt, men man skal helst ikke skille sig for meget ud. Det gør jeg!

Dato for oplevelse: november 2018
Tak, ZarinaJuul