“God italiensk restaurant”

20:00
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg

Fabio er indrettet med rimelig plads mellem borde, som gør det muligt at holde passende afstand til øvrige gæster.
Vi nød en af de foreslåede menuer, inklusive vinmenu, som alt var overordentlig tilfredsstillende. Kvik betjening og dejlige små anretninger, som gør besøget til en god oplevelse, som jeg senere prøver igen.

Tak, stigmarkerhansen

Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Autentisk italiensk mad. Vi spiste i gårdhaven og fik 4 dejlige retter. Rødvinen var fint afstemt med mad. Middagen var bestilt igennem Early Bird og alt fungerede perfekt. Et besøg værd.

Tak, 698perk
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med autentisk italiensk mad. Meget velsmagende mad, venlig betjening og hyggelig gårdterrasse. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Tak, Gath1954
Anmeldt 3. juli 2020

Vi var på Fabio i Dining week 2020. Vi fik tre velsmagende anretninger. Vi blev taget godt imod, fik anvist et bord i baggården . En lille hyggelig Kbh baggård. Fik en stor anti pasta forret, med forskellige små retter. Jeg var næsten mæt efter denne. Derefter tre små forskellige pasta retter, små for min mand fin til mig og vi afsluttede med en god tiramisu . En rigtig dejlig aften . Prøv det.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 832henrika
Anmeldt 29. juni 2020

Var her i forbindelse med dining week, og det var en rigtig dejlig oplevelse. Lækker mad og høflig betjening. Så hyggeligt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Hanne B

Rejsende, der kiggede på Ristorante Fabio, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Ristorante Fabio? Fortæl om dine oplevelser!