“Dejlig oplevelse”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 29. juni 2020

Var her i forbindelse med dining week, og det var en rigtig dejlig oplevelse. Lækker mad og høflig betjening. Så hyggeligt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Lookforward60

Anmeldt 26. juni 2020

Maden levede ikke op til forventningen, for længe ventetid og ordinær mad.
Lige fra brødet, som var helt almenlig hvidt brød og til forret & hovedret, ikke noget særligt at fremhæve. Desserten havde vi slet ikke lyst til at prøve selvom vi elsker Tiramisu.

Det eneste jeg kan fremhæve positivt er tjenerne som var pinlige berørt over at vi skulle vente så længe på vores hovedret.
Alt i alt en skuffelse og endda på en fødselsdag.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, orly c
Anmeldt 21. februar 2020

Skidt oplevelse sidste lørdag. Havde bestilt bord til 4 personer i restauranten men blev placeret i en bygning i gården uden vinduer og som mest af alt lignede en dårlig udgave af en gammel natklub malet i mørkerødt og sorte farver. I øvrigt var der møgbeskidt! Generelt dårlig og langsom service og var det ikke fordi at vi havde betalt forud for menuen (dining week) så var vi gået med det samme. Aldrig mere Fabio, det er helt sikkert!!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, jangI3065QI
Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig forret med blandede italienske specialiteter, en god pasta med osso buco og en lækker tiramisu. Akustikken i lokalet er god og toilettet pænt. Vores velkomstdrink ville vi gerne have haft mere tid til at nyde, inden maden kom.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Sidsel1962
Anmeldt 16. februar 2020

Fantastisk atmosfære, dygtige tjenere, pengene værd. Bør opleves, både når der er roligt og når der er travlt.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Fenris66

Rejsende, der kiggede på Ristorante Fabio, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Ristorante Fabio? Fortæl om dine oplevelser!