“Uovertruffen og spændende”
Anmeldelse af Mielcke & Hurtigkarl

Mielcke & Hurtigkarl
Prisklasse: 1.150 kr. - 1.300 kr.
Køkkener: Dansk, Moderne, International, Fusion
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 18. december 2023 fra mobile enheder

Som "sædvanlig" uovertruffen. Fra man kommer til man går er betjeningen opmærksom og hjælpsom uden at være påtrængende. Super forslag til vin som passede til pengepung og smag.
Maden - ja et festfyrværkeri af spændende smage uden at det kommer ud i det fortænkte. Alle smukt anrettet.
Portionerne er ikke store - heldigvis. Man bliver rigelig mæt p.g.a. intensiteten i de enkelte retter.

Man går der fra med et dejligt lykkeligt smil om munden og en dyb undren over at Michelin ikke forlængst har givet M&H et par stjerner. Men fint for os - det betyder at priserne ikke er stukket helt af som på andre steder i København.

Dato for besøg: december 2023
Tak, CopenhagenShi

Anmeldt 22. august 2023

Vi havde besluttet at forkæle os selv med en kulinarisk oplevelse af den særlige af slagsen. Mielcke & Hurtigkarl var valget, og det skulle vise sig at være et godt valg. Vi nød en "mindre" menu på 6 velkomponerede retter, hvor der var tryllet med smage og konsistens. Vinmenuen bød på endnu flere oplevelser fra øverste hylde. Dette fantastiske opbud er kun sekunderet af det smukke lokale og veluddannet besætning, der på diskret vis guidede os igennem middagen.

Dato for besøg: august 2023
    • Stemning
Tak, stigmarkerhansen
Anmeldt 29. juli 2023 fra mobile enheder

Vi har været på mange rigtig gode restauranter i KBH og i verden - både Low key og med op til 3 Michelin stjerner - intet at sætte på del, -men Mielche og Hurtigcarl ligger bestemt i halen på de allerbedste. Tak for endnu en fantastisk middag. Det er vores 5. besøg og intet skuffede. Alle retter havde smag og hvor vi kiggede på hinanden og sagde: Uhmmm det var alligevel anderledes. Tak til vores søde tjener Raimondo og til sommelier Enzo som i aften gjorde vores aften ekstra mindeværdig. Skøn aften - 29/072023 bord 12

Dato for besøg: juli 2023
Tak, LouiseFawcett
Anmeldt 5. juli 2023 fra mobile enheder

Besøgte restauranten en tirsdag aften, uden videre kendskab til stedet. Fra første øjeblik en meget fin oplevelse. Smukke omgivelser og restaurant. Særdeles venligt og opmærksomt personale - fuldt til stede uden at vi følte os “ overvågede”. Gennemført flot, delikat og velsmagende - ikke så langsomt at det blev for langt, men med fin fornemmelse for, hvad vi syntes var tilpas hastighed. Selve menuen “Metamorfose” var i enkelte tilfælde tilpasset en på forhånd meddelt allergi, og særdeles velkomponeret og smuk. Meget vidende vintjener, masser af smil og alt i alt varme anbefalinger fra os.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Annemette E
Anmeldt 6. oktober 2022 fra mobile enheder

Fantastisk sted med en hyggelig beliggenhed. Sublimt lækkert mad, hurtige og dygtige tjenere og flot vinkort. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2022
Tak, MrJGF

Rejsende, der kiggede på Mielcke & Hurtigkarl, kiggede også på

Har du været i Mielcke & Hurtigkarl? Fortæl om dine oplevelser!