“You will have to try this one❤️”
Anmeldelse af Mielcke & Hurtigkarl

Mielcke & Hurtigkarl
Prisklasse: 1.150 kr. - 1.300 kr.
Køkkener: Dansk, Moderne, International, Fusion
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 29. juli 2023 fra mobile enheder

Vi har været på mange rigtig gode restauranter i KBH og i verden - både Low key og med op til 3 Michelin stjerner - intet at sætte på del, -men Mielche og Hurtigcarl ligger bestemt i halen på de allerbedste. Tak for endnu en fantastisk middag. Det er vores 5. besøg og intet skuffede. Alle retter havde smag og hvor vi kiggede på hinanden og sagde: Uhmmm det var alligevel anderledes. Tak til vores søde tjener Raimondo og til sommelier Enzo som i aften gjorde vores aften ekstra mindeværdig. Skøn aften - 29/072023 bord 12

Dato for besøg: juli 2023
Tak, LouiseFawcett

Anmeldt 5. juli 2023 fra mobile enheder

Besøgte restauranten en tirsdag aften, uden videre kendskab til stedet. Fra første øjeblik en meget fin oplevelse. Smukke omgivelser og restaurant. Særdeles venligt og opmærksomt personale - fuldt til stede uden at vi følte os “ overvågede”. Gennemført flot, delikat og velsmagende - ikke så langsomt at det blev for langt, men med fin fornemmelse for, hvad vi syntes var tilpas hastighed. Selve menuen “Metamorfose” var i enkelte tilfælde tilpasset en på forhånd meddelt allergi, og særdeles velkomponeret og smuk. Meget vidende vintjener, masser af smil og alt i alt varme anbefalinger fra os.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Annemette E
Anmeldt 6. oktober 2022 fra mobile enheder

Fantastisk sted med en hyggelig beliggenhed. Sublimt lækkert mad, hurtige og dygtige tjenere og flot vinkort. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2022
Tak, MrJGF
Anmeldt 2. oktober 2022 fra mobile enheder

Der er så meget godt at skrive om dette sted, og lad os starte med de smukke omgivelser og den meget nærværende og personlige service man oplever fra man kommer til man går. Det er på højeste niveau, personligt og uformelt på en skøn måde.
Maden - vi tog den store menu som er 7 retter foruden en masse små snacks undervejs. Når man tænker på antal af forskellige serveringer, er det bemærkelsesværdigt at ingen af disse, gav anledning til at tænke at denne var ‘ligegyldig’. Alle med hver deres smag, tekstur og udtryk… virkelig lækkert!
Aller retter er virkelig smagfulde, delikate som med masser af dybde. Her er inspiration fra Østen, varme krydderier fra Ghana og naturligvis grønt og krydderurter fra deres have.
Gik lidt enkeltvis i vine på glas fra menuen, men de var (naturligvis) alle afstemt til fuld perfektion.
Det var lidt tid siden vi havde været her sidst, hvilket ikke bliver tilfældet igen. Og jeg stiller mig i rækken af folk der undrer sig over hvorfor dette fantastiske sted ikke belønnes med 1*.
Højt højt niveau til enhver anledning!

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, FoodissoooGood
Anmeldt 14. august 2022 fra mobile enheder

En af Danmarks bedste restauranter når det kommer til velsmag, æstetik og service. Dertil her de en fremragende sommelier. Det er en fantastisk oplevelse at spise hos Mielcke og Hurtigkarl.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Simone H

Rejsende, der kiggede på Mielcke & Hurtigkarl, kiggede også på

Har du været i Mielcke & Hurtigkarl? Fortæl om dine oplevelser!