“Den bedste madoplevelse nogensinde!”
Anmeldelse af Mielcke & Hurtigkarl

Mielcke & Hurtigkarl
Køkkener: Dansk, Moderne, International, Fusion
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Aldrig har jeg oplevet så god service, mad og vine - og jeg har efterhånden besøgt en del Michelin restauranter rundt omkring i verden. Jeg har slet ikke ord for dette sted, og derfor bliver det nok min korteste men bedste anmeldelse. Jeg anbefaler stedet til alle! Hvis jeg skal nævne noget der er knap så godt, så er det at stedets primære lokale ikke er så hyggeligt, hvis man ankommer som et par. Jeg ved dog at stedet har andre lokaler, dem har jeg dog ikke set.

Hvis du har læst denne anmeldelse, kan jeg kun sige : Selv tak! Det var så lidt

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, 428kiraa

Anmeldt 8. december 2019

Jeg var her til forretningsmiddag i tirsdags, og jeg måtte bare komme igen med familien. Det blev til en super lørdag aften.
Den annoncerede 5 retters menu bestod faktisk af hele 13 serveringer, inklusive vores tilvalg af ost. Mange af de indledende snacks og flere af retterne havde et spændende twist med brug af asiatiske urter.
Dertil et yderst serviceminded personale i topklasse.

Dato for besøg: december 2019
Tak, PerL350
Anmeldt 7. december 2019 fra mobile enheder

Stor madoplevelse.
Vi spiste den store menu sammen med gode kunder. Og det var hele vejen igennem en stor oplevelse. Stor kokkekunst og kreativitet. Og vi valgte vine fra det store vinkort. Fornuftige priser og meget spændende vine. Personalet var meget venligt, kompetent og humoristisk. En fin og stor madoplevelse. Fem velfortjente stjerner.

Dato for besøg: december 2019
Tak, KurtBuhl
Anmeldt 24. november 2019 fra mobile enheder

Det var en super oplevelse at spise hos Mielcke & Hurtigkarl. Yderst kompetent betjening fra både tjener og deres portugisiske sommelier. Vi hyggede os i den grad. Maden var udemærket men kunne godt være bedre. Lækkert brød, gode øl og dejlig portvin.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 428ilans
Anmeldt 18. november 2019 fra mobile enheder

Absolut fantastisk aften fredag den 15 november. En sjælden oplevelse hvor alt gik op i højere enhed: mad, vin og betjening i top klasse. . Alt for mange restauranter glemmer kunden - hos Mielcke og Hurtigkarl føler man sig velkomme og alle er på!! På den opmærksomme og stadig afslappet måde.
Vi kommer IGEN

Dato for besøg: november 2019
Tak, Thomas D

Rejsende, der kiggede på Mielcke & Hurtigkarl, kiggede også på

Har du været i Mielcke & Hurtigkarl? Fortæl om dine oplevelser!