“Imponerende store portioner til meget rimelige priser”
Anmeldelse af Krøgers Familiehave

Krøgers Familiehave
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 8. august 2021

Der var god stemning og live musik, vi kunne dog sidde indendørs og have lidt mere ro. Maden var god, portionerne store og priserne var meget rimelige (nærmest billige). Godt udvalg i mad og drikke og behageligt personale. Stedet er meget gammelt (1864) og har en god stemning,

1  Tak, Jens Vissing J

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig perle med skøn gårdhave og udendørsbetjening. Efter ankomst hurtig betjening af bord, drikkevarer og bespisning.
Når det skal være hyggeligt og godt

Tak, FreddyRosendahl
Anmeldt 27. juli 2021

Hyggeligt sted, men maden er absolut ikke noget stort.
Vi bestilte en peberbøf med grove kartofler, rødspættefilet og stegt flæsk med persillesovs.
De grove kartofler var ligesom fritterne på færgen, kartoflerne til fisken og flæsken var helt kolde og saucerne smagte surt. Både fiskesaucen, pebersaucen og persillesaucen lignede også samme sauce, bare med hhv. persille, purløg og brun kulør (ingen peberkorn) - Allerød samme ubehagelige smag.
Rødbederne til flæsken smagte helt syntetisk.

Dertil var min “kildevæld med hyldeblomst” en lunken vand med “citron og hyldeblomst” der smagte af intet.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Andreas D
Anmeldt 26. maj 2021

Første tur med vennerne efter en laaaang tørke. Det store frokostplatte til 299. Der var hvad der skal være men så heller ikke mere. Lidt små portioner og absolut ingen overraskelser.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 569villys
Anmeldt 28. april 2021 fra mobile enheder

Endelig på restaurant besøg efter mere end 4 mdr. nedlukning. Udendørs uden bordbestilling og mundbind. Dejlig platte meget velsmagende og flot anrettet. Alt smagte godt og venlig servering. Lidt koldt, men ligegyldig. Endelig på restaurant igen.

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, 621larsm

Rejsende, der kiggede på Krøgers Familiehave , kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Krøgers Familiehave ? Fortæl om dine oplevelser!