“Rigtig god dansk mad. ”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Prøv at spise her, en dejlig sommer frokost. Hyggeligt og god betjening.
Maden er dansk når det er bedst.
Smørrebrød, stegt flæsk m.m.

Tak, Henrik T

Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Traditionelt, meget meget lækkert, der var i den grad nok mad! God service. Vil klart anbefale krøgers til andre

1  Tak, MajaNWAndersen
Anmeldt 16. juni 2020

Vi var på besøg i juni 2020 og skulle spise frokost, så vi bestilte selvfølgelig dansk smørrebrød og vi blev ikke skuffede. Smørrebrødet var helt fint og der var også ekstra brød og smør. Vi fik hele vejen igennem en supergod betjening af tjenerne, f.eks. spurgte vi om vi kunne få noget frisk koldt drikkevand, da det var meget varmt denne dag og i løbet af max. 2 minutter havde vi fået frisk drikkevand med isklumper. Stedet er større end jeg troede, der er plads til 300 personer, men lidt mindre da vi var der, fordi corona-virussen stadig krævede større afstand. Der var også håndsprit. Vi kommer tilbage en anden dag, da det var en rigtig god frokost.

Tak, Erik H
Anmeldt 14. juni 2020 fra mobile enheder

Det er sommer - det sol og det er søndag - i den lille have på Pile Alle. Lækkert frokostplatte - velsmagende og veltilberedt. Opmærksom og venlig betjening. Alt til rimelige priser. Masser af gæster og mad og øl bliver bragt ind i store mængder.

1  Tak, 621larsm
Anmeldt 10. februar 2020

Vi nød en dejlig frokost under et skyggefuldt træ i smukke omgivelser. Betjeningen var helt i top,af en meget underholende tjener.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Giftes

Rejsende, der kiggede på Krøgers Familiehave , kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Krøgers Familiehave ? Fortæl om dine oplevelser!