“Krøgers er den bedste af de 3 haver”
Anmeldelse af Krøgers Familiehave

Krøgers Familiehave
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 6. juli 2016

Igen i år havde vi besluttet at besøge Krøgers Familiehave for at høre jazz, denne gang "Nulle og verdensorkesteret", men også for at nyde noget god mad.

Siden sidste gang er det bare blevet "en tand bedre".

Vi bestilte 3 forskellige menuer, og alle menuer var veltillavet og meget velsmagende.
Og så kan man få den gode gamle "røde Tuborg"

Betjeningen, lige fra vi bestilte bord og under middagen, var hurtig, venlig og opmærksom. Så føler man sig virkelig velkommen. Tak for det.

Prisniveau i forhold til kvantitet og kvalitet er helt i top.

Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Michael K

Anmeldt 16. juni 2016

Hyggeligt at sidde ude i haven på en sommerdag - både med og uden musik. Maden er god gammeldags - veltillavet og man bliver mæt.

Tak, Birgitte60
Anmeldt 26. maj 2016

Vi blev betjent på fornemmeste vis og fik en fin frokost med en rigtig god kaffe. Tjeneren var meget opmærksom og oplyste blandt andet om et tilbud på kaffe og lagkage. Det var lidt koldt i haven, men det blev straks ordnet med en terrassevarmer.

Tak, Lajla H
Anmeldt 20. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var et lille sluttet selskab, som nød en fantastisk betjening, lækkert mad, hyggelige omgivelser og i det hele taget en vidunderlig oase midt i København. Kan helt klart anbefales!

Tak, uglki01
Anmeldt 20. maj 2016 fra mobile enheder

Fik frokostanretning som var meget vellavet og frisk. Tak for dejlig mad!!! Betjeningen er afslappet og hyggelig. Klart anbefales!

1  Tak, MartinL1712

Rejsende, der kiggede på Krøgers Familiehave , kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Krøgers Familiehave ? Fortæl om dine oplevelser!