“Det var ikke en god spiseoplevelse”
Anmeldelse af Genki sushi

Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Frederiksberg
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Det var ikke en god spiseoplevelse og servicen var også ringe. Vi havde en Smartbox som udløste en menu med 40 stk sushi. Tunen var ikke god og stykkerne smagte af, at de var lavet på forhånd. Det var ikke frisk sushi. Kan ikke anbefale det.

Tak, arimassami

Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Deres maki er forberedt lang tid før man er trådt ind ad døren og har en kedelig gummiagtig konsistens. Versionen med tun smagte decideret rådden og da vi venligt forklarede chefen det, var svaret at det ikke var farligt at spise den. Vi kunne spise den eller lade være. Generel uhøflig adfærd der gør at vi aldrig kommer der igen. Den ene stjerne er for nogenlunde nigiri. Vi har spist meget sushi gennem tiden og også i Japan, så selv om vi ikke forventer en overdådig oplevelse alle steder, forventer vi en hvis form for standard. Kan ikke anbefales.

Tak, 726mathiasf
Anmeldt 25. november 2019 fra mobile enheder

Sushi'en er dyr og kvaliteten er gennemsnitlig. Vi var et par som besøgte stedet, og er også sidste gang. Vi oplevede dårlig hygiejne i form af et bestillingskort, som var snasket til i sojasovs og blev sendt tilbage efter hver bestilling.

Deres toilet var noget af det klammeste jeg længe har set. Jeg tænkte et øjeblik på om man havde kastet op pga. Sushi'en eller andet, idet væggene i toiletbåsen var "malet" til.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Lasse J
Anmeldt 15. oktober 2019

Jeg meldte mit første og sidste besøg hos Genki sushi og wok i dag. Sushi’en var okay - ikke noget specielt. Risene virkede lidt for klistrede og ikke friske. Blev en smule forbavset over, at vi ikke selv fik lov til at vælge den sushi, som vi ønskede.

Derudover var kommunikationen fra medarbejderne ikke god. De kunne ikke dansk, og deres engelsk var ikke til at forstå - øv.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, heleneaun
Anmeldt 8. juli 2019

Smagte lækkert og friskt, hurtigt betjening og meget venligt personale, dog en anelse svært at høre hvad tjeneren sagde, da han kun snakkede engelsk og meget lavt.

Gode priser på dejlig sushi. Kan klart anbefales!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, KSJosefsen

Rejsende, der kiggede på Genki sushi, kiggede også på

Frederiksberg, København
Frederiksberg, København

Har du været i Genki sushi? Fortæl om dine oplevelser!