Copenhagen Pool & Snooker House
Åben i dag: 12.00 - 23.00
Fremragende

Et godt sted med rigtig god og opmærksom betjening. Kan kun anbefales... ikke mindst for Deres... læs mere

NielsK580
Dragør, Copenhagen, Denmark
Lækkert sted

Jeg var ude med nogle gutter og spille pool og drikke lækre drinks. Desuden har de massere af lækre... læs mere

Martinlevino
København, Danmark

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Frederiksberg
Pubcrawl i København
488 anmeldelser
fra 26,48 $
fra 24,30 $
fra 21,55 $
fra 125,69 $

Deres bar er fyldt med over 300 forskellige slags gin og der er ikke det der mangler.
10 poolborde- 2 kegleborde - 6 Snookerborde

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Sommerdrinken
Anmeldt d. 13. juni 2019

Jeg er ikke god til Pool, men når nu det var nordens største gin bar blev jeg NØDt til at besøge stedet, og jeg blev bestemt ikke skuffet! Kæmpe udvalg, med venligt personale der vidste en masse om gin.
Hyggelig stemning!

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Roving670898
Anmeldt d. 20. januar 2018 fra mobile enheder

Super hyggeligt for 4 amatører med rar stemning, god service og kolde øl. Fin intro så vi fattede lidt

Dato for oplevelse: januar 2018
Tak, 495henrikl
Anmeldt d. 14. april 2017

Hyggeligt sted med gode billardborde og det eneste sted jeg har været på med ganske mange snookerborde.

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, MIchaelChristensen
Anmeldt d. 13. februar 2017 fra mobile enheder

Hvis man kan lide at spille pool, drikke kolde øl og spise pizza, så er dette stedet. Det leverer alle delene og vi havde nogle gode timer.

Dato for oplevelse: februar 2017
1  Tak, Jakob D