“Super lækker mad! Så skønt”
Anmeldelse af Snacks n Smoothie

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Snacks n Smoothie
Anmeldt 28. december 2019 fra mobile enheder

Super lækker mad! Så skønt man kan vælge sundere mad, når man skal have frokost. Altid søde og smilende tøser bag disken.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Stineexaudi

Anmeldt 9. februar 2019 fra mobile enheder

Jeg var inde og skulle have frokost med en klassekammerat forleden, omkring kl 12.30. Jeg ser på et skilt at de serverer omelet fra kl 10.00-15.00. Jeg kan ikke tåle stivelse så jeg tænkte en omelet ville være perfekt .

Der var mange kunder, og da det endelig blev min tur siger jeg at jeg gerne vil bestille en omelet med kalkun og bacon.

Ekspedienten himler med øjnene og griner hånende at det har hun altså ikke tid til da hun var der alene ... øhhhh - det er frokost - det er nu I skal tjene jeres penge ! Jeg skal vente på at dem foran mig får deres mad - så må dem bag mig vente på at jeg får min .. ganske almindelig kø kultur .
Min klassekammerat spørger om jeg så ikk kan nøjes med den juice jeg havde tænkt mig. Men nej . Jeg gider ikke lægge penge i et sted der er pebret med deres priser og samtidig ikke gider lave det mad som jeg bestiller . Endda indenfor tidsrammen . Dårlig kundeservice. Kan absolut ikke anbefale stedet.

Dato for besøg: februar 2019
1  Tak, pernilleh1805
Anmeldt 20. juni 2018 fra mobile enheder

Simpelthen utroligt lækre bages, til billig penge. Frisk laves ved bestilling. Pssst: prøv Diana's special desuden bør deres fantastiske Smoothie's også prøves. Min favorit lime tvist
Personalet er venligt, hårdtarbejdende og serviceniveauet i top.
Populært sted i Vordingborg.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, mariadionk
Anmeldt 23. august 2017

En god kop kaffe og te med hjemmebagte cookies til. Hyggelig sted midt på gågaden i Vordingborg, hvor du kan nyde byens puls

Dato for besøg: august 2017
Tak, Havnefodgeden
Anmeldt 14. juli 2016

Efter at have besøgt borgcentret havde vi behov for at"tanke" lidt op, og da der samtidigt var festuge i Vordingborg, havnede vi i teltet på gågaden, hvor vi indtog grill pølser og en halv liter økologisk øl - særdeles dejligt.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Benny D

Rejsende, der kiggede på Snacks n Smoothie, kiggede også på

Vordingborg, Vordingborg Kommune

Har du været i Snacks n Smoothie? Fortæl om dine oplevelser!