“Topklasse”

Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. april 2018

Min kone og jeg havde en fremragende aften på Babette. Samtlige syv serveringer var i topklasse, og niveauet blev lagt med den første ret, to fantastisk velsmagende østers. Vinene var, hvis man kigger på prislappen, i mellemklassen, men særdeles velvalgte og bidrog dermed til en totaloplevelse på højt niveau.

Tak, tomlehnchristiansen

Anmeldt 25. marts 2018 fra mobile enheder

Tak for en fantastisk aften!
Dejligt lokale, dygtige tjenere, dygtige kokke, rigtig dejlig mad og rigtig gode vine. Tak for en fantastisk aften - vi kommer igen!

Tak, Katrine L
Anmeldt 18. marts 2018

Vi blev fint modtaget, og der var taget hensyn til vores ønske om bordplacering i den hyggelige restaurant med en afslappet stemning.

Vi måtte selv spørge ind til mulighederne, og det endte med en "glad aften" menu med velkomst snacks, champagne, 8 retter og vinmenu.

Når vi er en smule skuffet, så er det fordi vi forventer, at der ikke er nogen smuttere, når man giver godt 2.000 kr. pr. kuvert. Herudover forventede vi også nogle større overraskelser i forhold til maden, som smagte godt, men ikke var meget anderledes end på andre billigere gourmet-restauranter.

Der gik for lang tid mellem vinene blev serveret og til maden kom på bordet, hvilket gjorde, at vi i nogle tilfælde var løbet tør for vin, når maden blev serveret - og det var ikke særligt store glas, så det kunne have været givet godt ud, at have tilvalgt taxa køremenuen, som er vin ad libitum - og det var rigtigt gode vine.

Der var væsentlig niveauforskel på tjenerne, og i nogle tilfælde gik det lidt stærkt. Vandet stod og blev lunkent (og vi havde kun valgt postevand) og de glemte kaffen. Herudover var der ikke flere rene håndklæder på toilettet.

Tak, Christian K
Anmeldt 28. januar 2018 fra mobile enheder

Trøffeltema for fuld udblæsning - mums, hvor smagte det godt. 5 delikate retter med velvalgte vine til, små ekstra tapas appetizers, græskarsuppe, frølår, multe, spædlam og is. Både mad, vin og personale fortjener 5 stjerner. Dejlig afslappet atmosfære - jeg vil gerne besøge Babette igen.

1  Tak, Kirsten C
Anmeldt 28. januar 2018 fra mobile enheder

5 fantastiske retter med trøffeltema.
Gennemført godt - meget velsmagende 5 kunstværker krydret med velafstemte vin-oplevelser - alt dette sat i scene med et indledende foredrag af chefkokken og sommelieren der opbyggede en forventning der blev indfriet til fulde - og det tjenende personale vakse og aldeles kompetente og det hele tilsat god humor, der grundlagde en rar og afslappet atmosfære. Vi kan KUN give 5 stjerner - Bravo!

1  Tak, bjarne19571957

Rejsende, der kiggede på Restaurant Babette, kiggede også på

Præstø, Vordingborg Kommune
Vordingborg, Vordingborg Kommune

Har du været i Restaurant Babette? Fortæl om dine oplevelser!