“Uformelt spisested i topklasse”
Anmeldelse af Café Oskar

Café Oskar
Køkkener: Café
Anmeldt 30. juni 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt spisested imellem træskurene på havnen. Uformel betjening og stemnibg.
Dagens ret var en helt formidabel god overraskelse. Både servering på talerken og smagen var helt i top - en hel sommerdrøm.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, mortenp2018

Anmeldt 6. november 2020 fra mobile enheder

Som midlertidige tilflyttere til Vordingborg, har vi fundet ‘vores go-to sted’ i byen i Café Oskar. Der er bare hyggeligt, uformelt og maden er simpel og velsmagende - lavet på gode råvarer! Det er tydeligt og se, at menuen er velovervejet.

Tak, Draagjeob
Anmeldt 30. juli 2020

Vi fik 2 retters menu, forret med pivfriske muslinger og rejer, hovedret med kalv. Hertil husets vin/fadøl. Venlig betjening incl præsentationen af maden, perfekt mad af lækre råvarer. Hyggeligt sted. Bestil bord.

Tak, Hella D
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggelig restaurant
Vi valgte Kokkens menu på 3 retter.
Alt meget velsmagende og utrolig fint præsenteret både på tallerkenen og af tjenerne.
Book bord i forvejen.

Tak, larsb685
Anmeldt 8. august 2019 fra mobile enheder

Vi blev mødt af en meget venlig servitrice, og den gode service fortsatte aftenen igennem. Det var en halvfuld restaurant, så der var ikke knald på. Ungerne fik burgere, som var helt fine. Ikke en rigtig burgerbolle, men ungerne var glade. Vores forret var en fisketerrin. Selve anretningen var utrolig smuk og den smagte dejligt. Men terrinen var køleskabskold og så var den undersaltet. Det sidste var hovedretten også. Kalveculotte med grønt og kartofler. Også en fin servering. Men sovsen var for kold. Alt i alt en ok oplevelse. Ikke bragende, men heller ikke dårlig.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 904cecilieb

Rejsende, der kiggede på Café Oskar, kiggede også på

Vordingborg, Vordingborg Kommune

Har du været i Café Oskar? Fortæl om dine oplevelser!