“Velsmagende mad”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. oktober 2020

Deres pizzaer er altid meget velsmagende - men det er meget uheldigt, at ham der tager mod bestilling ikke forstår, hvad man bestiller - husk vi er i Danmark

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, bbpp2016

Anmeldt 19. februar 2020

Min datter er vild med muslinger så hun skulle have en skaldyrpizza. Pizza med 3 muslinger 3 rejer 3 kinarejer. De var alle så små så vi næsten ikke kunne finde dem, hun blev virkelig skuffet. Min ret var ok. Ellers god service, lidt langsom madlavning, for ellers så simple retter. Pizzaen kunne gøres bedre, og vi var spændt på om den også var brændt som sidste gang. Savner stadig saladbaren.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, HNKx2
Anmeldt 14. februar 2020 fra mobile enheder

Var i dag inde og spise på Roma. Der var booket bord i forvejen til 2 personer. Dog sad man alt for tæt med bordet ved siden af, hvilket er super ærgerligt. Men personalet og servicen er super god og spiserne er fine i forhold til hvad man får.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Stineexaudi
Anmeldt 23. november 2019 fra mobile enheder

Kedeligt og cafeteriaagtigt, lang ventetid på mad som kom fra frituren. Sød betjening. Kommer der nok ikke igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, carlkaasi
Anmeldt 8. november 2019 fra mobile enheder

Til frokost som var super godt. Vi bestilt 2 forskellige retter som begge var super godt. Betjening var også helt på toppen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Bifenske12

Rejsende, der kiggede på Restaurant Roma - Ristorante pizzeria, kiggede også på

Vordingborg, Vordingborg Kommune

Har du været i Restaurant Roma - Ristorante pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!