“80 års ødelagt”

Det Gyldne Steakhouse
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var selskab til 80 års fødselsdags brunch, aldrig har jeg oplevet en ejer som var så ubehøvlet. Han ødelagde alt for alle os og fødselaren. Virkelig trist.
Maden er under middel.
Jeg vil anbefale at spise af skraldespanden, fremfor at spise i restauranten.

Tak, ligroen

Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Havde fået stedet anbefalet mg især deres tomandshånd steg skulle være helt fantastisk meeen det var godt nok det dårligste jeg havde fået længe kødet virkede som om det var blevet kogt i stedet for grillet/stegt og personalet en historie sig mg absolut ikke uddannet
der var ingen der viste noget som helst og den ene viste ikke hvad den anden gjorde osv dd havde mere travlt med de selskaber der var der men så nej dog alt optaget når man ikke er gearet til det Øv for en dårlig oplevelse anbefaler ikke stedet
Om vi sagde noget på stedet ork ja fik at vide Vi kunne må en gratis dessert og derved erkendte de jo at tingene ik var Ok men vi takkede samt nej tak

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Sonja R
Anmeldt 5. august 2019 fra mobile enheder

Vi har et selskab på 12 pers. til aften. Én i selskabet bestilte forret, rejecocktail. Den kom fint hurtigt og så fin ud. Resten af selskabet tog fra salatbaren, der bedst kan betegnes som standard. Ikke noget særligt, men de mest basale ting var der.

Der blev bestilt bøffer af forskellige slags (hvidløgsbøf, bearnaise bøf, plankebøf m.v.) Alt kød var fint og lækkert mørt. Kødet serveres med standard kedeligt kogt grønt og en lille smule kartofler. Jeg havde valgt bearnaise bøf. Sovsen var fin tyk, men smagte ikke meget af estragon eller noget andet for den sags skyld.

Forskellige deserter blev bestilt. Jeg bestilte chokoladetærte med is. Tærten smagte fint, men var en optøet sag, og ikke hjemmebagt. Andre bestilte 3 kugler is med chokosauce og nødder. Disse kom samtidigt og fint hurtigt. Andre i selskabet bestilte belgisk vaffel med is samtidig med os andre, men disse deserter kom først efter 10-15 min, så vi andre der havde fået dessert serveret måtte spise inden isen smeltede. Da vaffel desserterne blev serveret var det med undskyldningen "de tager lidt længere tid at lave". Man burde mene at det kunne have været bedre planlagt så alle havde fået dessert samtidig.

Vaflerne var forbagt og opvarmet i ovn. De første bidder af min kones vaffel var hårde som kiks, og kunne knap nok skæres over med den medfølgende gaffel. Vaflerne smagte ikke af ret meget. Lidt ærgerlig dessert oplevelse.

Alt i alt en meget gennemsnitlig oplevelse, med den man kan forvente at et spisested som dette.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 845jacobs
Anmeldt 22. juli 2019 fra mobile enheder

Vi besluttede os for, at besøge det lokale steakhouse her på vores ferie.

Det kan dog ikke anbefaledes, deres champignon bøf som min kone og jeg bestilte. Var noget så trist, blev serveret med lidt smattet og udkogt garniture, ikke en eneste champignon, men dog 5 små kartofler, der har ligget i et bad af smør i alt for lang tid. Den ene bøf var halv sej og halvt sene fyldt. Mest skuffende var den såkaldte champignon sovs. Blot en gang klistret hvid sovs, uden nogen smag i, her til med små bitte stykker af champignon i, ville tænke det kommer fra en blender.

Så her på stedet er champignon bøf, altså uden champignon til...

Til vores søn bestilte vi kylling filet, selv denne virker som billigste fra netto fyldt med vand, serveret på en blank tallerken med lidt pomfritter og en lille bager af majo.

Det gode ved stedet her, er muligheden for at sidde udendørs i den dejlige sol sammen med familien. Samt at vi ikke selv, skal tage opvasken

Dato for besøg: juli 2019
Tak, keanwrist
Anmeldt 2. juli 2019 fra mobile enheder

Vi var 7 voksne afsted og 3 fik deres kalvecuvette, 2 fik oksesteg, 1 fik champigonsbøf og 1 fik spareribs. Alt kød var rigtig fint mørt og smagte godt. Mange af retterne har gratis salatbar med - salatbaren er ok, lidt budget-agtigt. Alle blev mætte.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 701rieg

Rejsende, der kiggede på Det Gyldne Steakhouse, kiggede også på

Vordingborg, Vordingborg Kommune

Har du været i Det Gyldne Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!