“Udmærket frokost. ”
Anmeldelse af Toast Street Food

Toast Street Food
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Min kone og jeg bestilte hver toast, fruen en California og jeg en New Jersey. Fruens smagte angiveligt rigtig godt, min savnede lidt smag, syntes jeg. Jeg var lidt bekymret for om jeg ville blive mæt, men det gjorde vi begge. Priserne for vores toasts var hhv. 59 og 69 kr, hvilket jeg synes er lige i overkanten for en toast, men det er vel meget lig hvad man skal give for en bagel eller lille sandwich andre steder. Venlig betjening og relativt kort ventetid på trods af travlhed. Det skal vi prøve igen.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, 845jacobs
Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Toast Street Food er et nyt Street Food koncept, der bygger på den gammelkendte toast, men i helt nye og vellykkede forklædninger. Konceptet er udviklet af parret Martin og Jeanette, som gør det som nye iværksættere med bragende succes. Menuen spænder mellem både panini og toast i forskellige varianter, der er bygget op om lokale kød- og brødvarianter fra den lokale slagter og bager. Brødet til toastene har parret selv designet bageforme til. Betjeningen er venlig og smilende, og stedet emner af rigtig Cph.-Street-Food-style, selv om konceptet er født og udviklet i Vordingborg. Prisen for en toast eller panini ligger på ca 60-65 kr. lidt afhængigt af hvor meget ekstra fyld der skal i. Men én toast eller panini gør det også så rigeligt ud for et måltid.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, MrNorthern1

Rejsende, der kiggede på Toast Street Food, kiggede også på

Vordingborg, Vordingborg Kommune

Har du været i Toast Street Food? Fortæl om dine oplevelser!