“Innovativt par lykkes til fulde med eget toast-koncept”
Anmeldelse af Toast Street Food

Toast Street Food
Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Toast Street Food er et nyt Street Food koncept, der bygger på den gammelkendte toast, men i helt nye og vellykkede forklædninger. Konceptet er udviklet af parret Martin og Jeanette, som gør det som nye iværksættere med bragende succes. Menuen spænder mellem både panini og toast i forskellige varianter, der er bygget op om lokale kød- og brødvarianter fra den lokale slagter og bager. Brødet til toastene har parret selv designet bageforme til. Betjeningen er venlig og smilende, og stedet emner af rigtig Cph.-Street-Food-style, selv om konceptet er født og udviklet i Vordingborg. Prisen for en toast eller panini ligger på ca 60-65 kr. lidt afhængigt af hvor meget ekstra fyld der skal i. Men én toast eller panini gør det også så rigeligt ud for et måltid.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, MrNorthern1

Rejsende, der kiggede på Toast Street Food, kiggede også på

Vordingborg, Vordingborg Kommune

Har du været i Toast Street Food? Fortæl om dine oplevelser!