“Gik derfra skuffede”
Anmeldelse af Dhaba Indian Street Food

Dhaba Indian Street Food
Anmeldt 13. oktober 2020

Kom uden bestilling men fik lovning på et bord, hvis vi gik en tur på 20 minutter. Da vi kom tilbage og ventede yderligere 15 minutter, måtte vi skuffede forlade stedet, da bordet var givet til nogle andre.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, lottehjortl

Anmeldt 4. oktober 2020

Maden var meget smagfuld, og de mange retter gjorde det til en rigtig god oplevelse.
Personalet var meget venligt, men havde lidt det lidt svært med det Danske sprog. Indretningen er desværre kedelig kafeteria-agtig.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Torben R
Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

Maden smager fantastisk, betjeningen er alltid søde og venlige, lokalet er stemningsfuldt, og jeg og min familie elsker at spise her. Man får meget for pengene også.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, HegeMarchsteiner
Anmeldt 14. juni 2020

Vi var et selskab på 25 personer inkl. små børn og blev modtaget suverænt godt. Al mad var vidunderlig og stedet dannede en perfekt ramme om denne runde fødselsdagsfejring til absolut rimelig pris, tusind tak!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, A246GGmariannes
Anmeldt 9. januar 2020

Min kæreste og jeg fandt restauranten på nettet og valgte at besøge den, dette viste sig at være den helt rigtige beslutning.

Yderst tilfredse. Vi har rejst rundt i verden og besøgt virkelig mange steder.

Vi havde ikke nogen forventninger til dette sted i Vordingborg (Hvor vi ikke selv kommer fra eller bor)

Min kæreste havde fødselsdag og vi tog chancen, dette var vi meget glade for bagefter.

Super god betjening ( Gav naturligvis drikke penge, eftersom vi var yderst tilfredse )

Fantastik god kvalitet af mad.

Kan 100% anbefale dette sted .

De bedste hilsner

Sami & Tina

Tak, eventyrrejser

Rejsende, der kiggede på Dhaba Indian Street Food, kiggede også på

Vordingborg, Vordingborg Kommune
Vordingborg, Vordingborg Kommune

Har du været i Dhaba Indian Street Food? Fortæl om dine oplevelser!